Telefonum çaldı ve uyandım telefonu açtım arayan pelindi . Ben depresyondayım diyorum okula falan gitmicem. Telefonu açmadım . Pelin ısrarla aramaya devam ediyordu. En sonunda "ne var" diye açtım telefonu." Kızım hadi evin önündeyim okul var unuttun galiba" dedi pelin. " ya ne okulu ben okula falan gelmicem bi süre bensiz git okuluna " diye çıkıştım. "Bak tamam seni anlıyorum ama okula gelmezsen zeynepten nasıl intikam alabiliriz knk " dedi. Ben onu unutmuştum tabiki zeynepten intikamımı alıcam. " tamam knk ben hemen geliyorum " dedim ve giyinmeye başladım.
Alttan bağlamalı kolsuz bir gömlek ve dar kot pantalonumu giydim evden çıktım.
Pelinin yanına koştum.
- knk ben geldim . Şimdi ilk olarak zeynepten nasıl intikam alabiliriz . Ama intikamların en acısını yaşatıcam ona. Dedim.
- tm knk otobüse binelim benim bir fikrim var.
Dedi pelin ve otobüse bindik.
- hadi anlat bakalım fikrin neymişş.
- tamam başlıyorum şimdi ilk okarak onun okuldan atılmasını sağlıcaz.
- o nasıl olucak.
- tabikide işlemediği bir suç atıcaz. Mesela ikimizinde telefonunu onun çantasında bulurlarsa nasıl olur ama? :))
- hmm bak bu fikri beğendim:)) ama knk her yerde kamera var . O nasıl olucak.
- cenk ile sizin aranız iyi olduğundan cenke rica edicez kameraları etkisiz hale getiricek ..
- hmm iyi fikir knk tamam . Dedim ve otobüsten indik.
Okula doğru yürümeye başladık bu plan aklıma yattı. Gerçekten süper olucakk.
Okula girer girmez tuvalete gittik ve planın sonrasını düşündük sonrada derse girdik.
Bugünü de bitirdik
Ertesi gün planı uygulıcaz planın sonrasıda melihle zeynebi ayırmak bunuda şöyle yapıcaz . Cenk yine herzamanki gibi başrolde. Zeynebin yanına gidicek ve onunla konuşucak bizde melihin olay yerine gitmesini sağlıycaz tam cenk zeynebi öperken melih bunları basıcak ve iş biticek. İlk olarak okuldan attırma planını yapıcaz .
Cenki arayıp rica edeyim.
Cenk aranıyor......
- alo seda birşey mi oldu
- yok birşey olmadı sadece senden birşey isticektim.
- hm tamam peki isteyebilirsin.
- zeynebin bana yaptıklarından sonra intikamımı almak için bir plan hazırladık sanada ihtiyacım var.
- peki ben senin evin önüne geliyorum anlat planı
- tamam.
Diyip evden çıktım cenkte geldi. Cenke bütün planı anlattım ve oda onayladı. Yarın sabah erkenden okulda kimse yokken gidicez ve güvenlik kamerasını halledicez. Ondan sonra zeynebin gelmesini beklicez zeynep geldiğinde çantasını koyup tuvalete gidicek.( bundan eminim makyajını yapmak için her sabah tuvalete gidyo kaşar.) Sonra bizde çantasına telefonları atıcaz . Hemen müdüre arama yapsın diye telefonlarımız sıranın üstündeydi çalınmış dicez müdür arama yapıcak ve telefonlar çantada çıkıcak.... süper bir plan :)
Ertesi gün planı yapma vakti..
Normalde okul 8:00 da başlıyor . Ama biz 6:00 da yola çıktık okula vardığimızda yarım saat geçmişti bile. Hemen cenk güvenlik kameralarını halletti bizde gelen giden varmı diye kontrol ettik. Bu işimiz bittiğinde saat 7:30 olmuştu. Zeynep geldiğinde çantasını koydu ve (düşündüğüm gibi) tuvalete gitti. Bizde gizlice çantasına telefonları koyduk . Sonrada müdürün yanına gittik olanları anlattık.
Ve derse girdik dersin yarısında müdür geldi ve kontrol yaptı. ( planımız başarıyla devam ediyor) Telefonlar zeynebin çantasından çıktı. Zeynebin zaten bildiğim kadarıyla 2 tutanağı olduğu için üçüncüde okuldan atılma kararı alındı. :)
Yaşasın yarın okuldan atılacak. Ama okuldan atılmadan önce 2. Planıda tamamlarsak artık intikamımı almış olucam.
2. Plan
Cenk zeynebin yanına gitti ve konuşmaya başladı. Bizde onları izliyorduk. Zeynep kaşar olduğu için hemen yılıştı tabi çocuğa. Yavşak işte. Sonra biz melihin gelmesi için zeynep seni bankta bekliyor dedik .Melih tamam diyip banka yöneldi. Cenk ile zeynep öpüşcek kadar yakın olduklarında cenk zeynebi kendine doğru çekti ve öpüşmeye başladılar. Bunu gören melih sinirlendi ve zeynebe bir tokat yapıştırıp oradan uzaklaştı tam istediğim gibi sonlandı herşey.Ama ben hala seviyorum melihi vazgeçemiyorum ondan . Onu elde etmek için çalışmaya devam edicem . Bu sefer aşkta ben kazanıcam sevmek suç değil ki. Ben kaptırdim bir kere gönlümü o melih denen herife dönüşü yok . Onu elde etmek için herşeyi yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Suçmudur
Chick-Lit8. sınıfa yeni başlıcak olan seda melihe aşık olur ve pişman olduğunda zaten herşey başına gelmiştir. Düşündüğü tek şey gerçekten sevmek suçmudur? Neden hep masumca sevenler acı çeker? Neden insanlar kötü kişilere karşı duygularını koruyamaz? Neden...