ŞANS

435 38 116
                                    

Önceklikle şunu söylemek istiyorum ilk kurgum! noktalama yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın bir anda aklıma gelen bir kurgu ama uzun bir süredir düşünüyordum fakat farklı karakterlerle düşünüyordum. Şimdiyse ortaya böyle bir kitap çıktı belki önceki düşündüğümle de farklı bir kurgu yazarımm.

&Burada ki karakterlerin ismi, kelimeler ve kitabın ismi hepsinin anlamlarına detaylıca bakılıp verilmiştir. Yerinizde olsam herkesin isimlerinin anlamlarına bakıp öyle okurdum! Özellikle kitabın ismi...

&Amaya güçlü bir karakter olacak baştan söyleyimm🦾

&Kitap yazmam için beni destekleyen arkamda duran benimle heyecanlanan takipçilerim İYİKİ VARSINIZZ ne derler YERUM YERUMM 😻

&Unutmayın bazen düşündüğünüz her zaman gerçekleşmez yeni kapılar açmak lazım!

Votelarınız ve yorumlarınız benim için çok önemli! o zaman başlayalım!

UMARIM BEĞENİRSİNİZZ!😻

Şarkılar:

Ariana Grande, Bloodline

Meghan Trainor, Lips Are Movin

.

.

.

.

.

~GELECEKTEN~

Amaya: Eğer bir gün her şeyini kaybetmiş, tüm duyguları elinden alınmış bir kadın olarak karşına gelsem herkes gibi sen de beni terk eder miydin?

Matteo: ne gökyüzü, ne yeryüzü tanrı şahidim olsun ki senden vazgeçmem. "Sei la mia vita"

🎼

İnsanlardan gerçekten nefret ediyorum. Kendini bir bok sanan itici insanlara ise gram tahammülüm yok. Her gün ihalelerle, ortaklarla, buluşmaydı, yemekti derken insanın beyni eror veriyor lan ve sürekli böyle insanlarla beraber olunca! Bugün gene o zıkkım günlerden birindeydik ve biz yine gergin bir İstanbul trafiğinin ortasındaydık! Zaten sabah kedim Regina hastalanmıştı ve işe gitmek canım hiç istemiyordu! neyse ki evdeki çalışanım Regina'yı veterinere götürmüştü aklım onda kalmayacaktı. İçimden gelen bir ses bugün kesin başımıza bir iş gelecek diyor.

Öndeki arabaya bodozlama dalma fikrinin aklımdan çıkması gerek! Boris "sakin ol Amaya bir kaç dakikaya şirkete varacağız sen sadece sakin ol." dedi. "Ne varması ulan iki gıdım ilerleyemiyoruz! Artık uçakla gidip geleceğim şirkete valla bıktım!" dedim. Arkadan Layana "Gerçekten neden yaşaya yaşaya en kalabalık şehirde yaşıyoru-" kötücül bakışlarımı gördüğünde susmaya karar vermişti. "Ben İstanbul'un trafiğine de razıyım" dedim. Ah hadi ama kim istemez burada yaşamayı tamam kalabalık ama İstanbul sonuçta! Marco ise ortamın gerginliğini almak için " Hey millet! Bence bu seferki ihalede iyi eğlenicez!" dedi.

Anlamaz gözlerle ona baktığımızda ise "Ha şey, bu sefer ortaklarımız her ülkeden 5 kişi taş gibilerdir şimdi bunlarda!" dedi. Hepimiz kahkaha attık tabi çünkü en büyük eğlencemiz ortaklarımızı dikizlemek! Gerçekten sizin de taş gibi ortaklarınız olsa sizde bakarsınız bunu kimse inkar edemez!

Onun üzerine Layana "Geçen ki gibi göbekli 60 lı yaşlarında dedeler gelirse görürüm seni!" dedi. Yani sanki bir tık haklı gibi... Marco "Bu kadın niye sürekli benim moralimi bozmak zorunda! Biraz pozitif düşün be kadın!" "Deme lan öyle oneydi olum adama bir kelimeyi kırk bin defa açıkladık! Hayır yani devret torunlarına git emekliliğini yaşa ne işin var senin buralarda!" dediğimde aynı anda "Gerçekten!" demişlerdi. Marco "Kanka valla kendimi yerden yere vururum! Eğer öyle biri çıkarsa silahı alın çekin vurun beni!" dediğinde hepimiz kahkaha atmıştık. Adam tranva bıraktı bizde!

SPERANZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin