BÖLÜM 1 BAHÇIVAN

119 12 3
                                    

Yüzüme dökülen suyla yerimden sıçradım
"Kumsal hadi kalk ya yarım saattir kalkmıyorsun"
Off okul yok bir şey yok niye kaldırıyorsun abi yaa yazık bana 
"Ama saat ikide dışarı çıkacaktık unutmadıysan"
Tamam abi yaa bi yarım saat daha yatıyım sonra saat kaç oldu ki ?
"13.30 uyku prensesi ve kalkmazsan yetişemeyeceğiz"
Off abi yaa şakanın sırası değil bırak uyuyacağım.

"Off iyi tamam ya gelme ben gidiyorum arkadaşlar bekliyor."
Hıhı tamam tamam selam söyle (!)
Yaklaşık yarım saat boyunca yatakta dönüp durdum ama yatamadım.
Off Batuhan abi ya neden beni kaldırdın neden biraz daha yatakta uzandıktan sonra kalkıp telefonumu elime aldım.
NEEEE 14.16 mı off ya abim şaka yapmıyormuş. kahretsin ama yine de oraya gitmeliyim geç olsun bir şey olmaz.
hemen dolabımı açıp üstüme straplez mavi bir tişört ve beyaz bir şort giydim ve telefonumdan abime mesaj attım

Kime: abimm
Mesaj: abi bende geliyorum. Yeni kalktım :)

Hemen odamdan çıkıp merdivenlere yöneldim başım dönüyordu bir şey yemem gerekiyor diye düşünüp mutfağa gittim
leyla teyze beni görünce
"kumsal canım iyi misin solgun görünüyorsun kahvaltını odana getirmemi ister misin? "dedi
Yo ben gayet iyiyim leyla teyze gerek yok çıkmam gerek zaten annemle babam nerdeler?

"Onlar yaklaşık 4 saat önce çıktılar. Acil bir işleri çıkmış."
Hımm tamam diyerek masaya oturdum aynı anda telefonuma mesaj geldi

"Uykucu prenses kalktıysa saat 15.00 daki sinemaya yetişebilir."

Okuyunca dilimi çıkarttım ama bunu görmediği aklıma gelice ona dil çıkaran emoloji resmi yolladım ve yemeğe döndüm
ama canım istemediği için hiçbir şey yemeden kalktım ve Leyla teyzenin yanına gittim.

Leyla teyze Ahmet amca nerede?
"Bahçıvan olan mı, şoför olan mı?"
Aaa doğru yeni bahçıvanın adıda Ahmet, yok ben şöförü soruyorum.
Eski bahçıvanımız meğerse babamın düşmanlarının gizli ajanıymış. Babam duyar duymaz atmıştı onu işten.
"Annenle babanı bıraktıktan sonra gelmedi aradılar. Baban kal demiş. İşi varmış."

Hımm tamam neyse şuradaki duraktan taksiye binerim ben kolay gelsin sana Leyla teyze

"Sağ ol yavrum, dikkat et kendine"
Tamam leyla teyze merak etme sen beni
Leyla teyzem işte kendi kızı gibi seviyor beni. Leyla teyze küçükken benim dadımdı ama ben büyüyünce evde hizmetçi olarak kalmaya devam etti.

Taksi durağına doğru yürümeye başladım. Başım çok kötü dönüyordu ama film başlamadan bir şeyler atıştırırım diye düşündüm. Duraktaki bir taksiye bindim ve gideceğim AVM'nin adını söyledim.
Yol boyunca telefonuma gömülerek dışarıya hiç bakmadım taksi durunca cebimden 50 TL çıkararak uzattım ve üstü kalabilir dedim.

Telefonumu kapatıp kafamı kaldırdığımda bulunduğum yerin AVM olmadığını ve taksicinin yüzüne döndüğüm an yüzüme bir mendil bastırmasından bayılana kadar geçen sürede kaçırıldığımı anladım.

BİRAZ KISA OLDUĞUNUN FARKINDAYIM AMA İLK BÖLÜME VERİN +4 VOTEDE YENİ BÖLÜM GELİR VE KESİNLİKLE DAHA UZUN OLACAK
Medya Kumsal :)

İMKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin