BÖLÜM 2 EV

86 10 1
                                    

uyandığımda başımdaki ağrı daha da şiddetlenmiş dayanılamaz bir şeye dönüşmüştü.
Ağrı kesici almalıyım diye düşündüm ama gözümü açınca içinde bulunduğum belayı hatırladım ve hiç uyanmamış olmayı diledim.
Gözümü açınca bir odada olduğumu fark ettim. Sadece üzerinde bulunduğum yatakla beraber 2 yatak, bir sandalye, bir gardırop, makyaj masası ve yatağın yanında bir komidin vardı.
Tabiki birde kapı. Ama pencere yoktu.
Mantıklı olan gidip kapıyı açmak yada açmaya çalışmaktı ama ben kumsal'ım ne zaman mantıklıydım ki.
Önce komidinin çekmecesini açtım. Birinci çekmece kilitliydi. Bende ikinciyi açtım. İçinde insanları bayıltmak için kullanılan ilaçlar vardı. Yani en azından ben öyle olduğunu düşünüyorum.
Sonra aklıma saçma bir yerden bir fikir esti ve elimi çekmecenin arka üst kısmına elimi attım ve evett anahtar oraya bantlanmıştı

Anahtarı aldım ve üst çekmeceye denedim ama açılmadı.
belki makyaj masasındaki çekmecede kilitlidir diye oraya gitmek için ayağa kalktım ama kapının arkasından gelen bağırşma sesiyle olduğum yere yapıştım.

-abi iki hafta izin parayı getircem lütfen abi ailem var benim

-ailen ??

-eşim,iki tanede kızım var. Ben olmasam yaşayamazlar onlar abi bırak gidiyim.

-hımm O zaman şöyle yapacağız Burak. biz senin evine gidip kızını buraya getircez. sonra seni bırakıcağız. iki hafta içinde parayla gelmezsen kızın ölür.

-abi yapmayın geleceğim ben parayı bulunca niye gelmiyim ?
-sus, yeter! siz gidip kızlardan büyüğünü alın.

-abi yapma abi küçük benim kızlarım dokunmayın onlara.
sesler giderek uzaklaştı ve sonunda koyboldu.

bende kalkıp makyaj masasına gittim ama çekmecelerin hepsine baktım ama hepsi açıktı ve içlerinde bir ton makyaj malzemesi vardı.

Anahtar belki işime yarar diye alıp cebime koydum. Bende gidip gardırobu açtım.
İçinde benim bedenim uygun elbiseler ve ayakkabılar vardı.

Ama bunlara elbise,ayakkabı demek biraz güçtü elbiselerin hepsi parlak ve bir tişört boyundaydı, dekolteleride cabası zaten. Daha önce hiç böyle şeyler giymemiştim.
Yani insanlar niye bunu giyerki bir şort, pantolon, tişört, converse felan varken. Aslında fiziğim bunları güzel taşırmış.

Yani Ada'nın dediği kadarıyla. Ada benim en yakın arkadaşım. Ama bence alakası bile yok. Tamam. Haklı olabilir Ada ama bu elbiseleri giyecek kadar da değil.
Ayakkabılar da topuklarıyla direğe benziyordu resmen. Topuklu asla giymem. Annem çok ısrar ederse belki küçük bir topuk.

Off kaçırılmışım moda yorumu yapıyorum.Dolabın kapağını kapatıp kapıya ilerledim.
kapalı olmasını beklediğim kapıgıcırdayarak açıldı.
Ve karşıma iki adam çıktı.
-gel, hilmi bey seni bekliyor.
ve ilerlememi beklediler. Bende ilerledim.
Bir odaya girdik böyle müdür masalarından vardı. ama arkasındaki kişi en şaşırtıcı şeydi.
-ba..bahçıvan abi ?!?!!

30 kişi!! herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Sanırım yeni başladığım için çok iyi bir sayı umarım daha fazlakişi okur. Sonraki bölüm için +7 vote istesem ???
Medya Batuhan Abi :)

İMKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin