BÖLÜM 3 ARKADAŞ

62 6 3
                                    

"ba...bahçıvan abi" eski bahçıvanımızdı bu
ooo kumsalımız uyanmış.
Naber kumsal ?
"Beni neden kaçırdın, bak paraysa babamı ara hemen..
"yok kumsal öyle parayla hallolacak bişey değil babanla olan işimiz sen anlamazsın. Bak sen şimdi geldiğin odaya git.Bazen sana ihtiyacımız olucak tabii." garip bir şekilde güldü
"Onun dışında o odada ne yaparsan yap."  Götürün şimdi

O iki adam odanın kapısını açıp gittiler. Bende takip ettim.Olduğumuz yer bir ev ama baya büyük bir eve benziyordu veya şirkete. Odama geline içeri girdim. Ve kapı üstüme kilitlendi!! Hah çok güzel. 

Arkamı dönünce diğer yatağın üstünde bir kız olduğunu gördüm. Yaklaşık olarak benim yaşlarımda görünüyordu. kahve ve dikkat çekecek kadar aşırı uzun saçları vardı. Yatıyordu.VEYA BAYGINDI !! 

Hemen yanına gidip çömeldim ve onu dürttüm ama hareket etmedi sonra komidinin üstündeki sudan bardağa birkaç damla koydum ve kızın yüzüne suyu yavaşça döktüm. Başta tepki vermedi ama sonra hareket etmeye başladı. Gözünü açınca beni görmesiyle çığlık atmaya başladı.

"Hey sakin ol ben birşey yapmadım"
" Off başım çok ağrıyor,ben şey sen kimsin?"
"Şey ben Kumsal buraya neden geldiğin hakkında bir bilgin varmı ?.
"Off evde tektim kapı çaldı 2 tane dev gibi adam geldi babamın adını söylediler, babamın çalışma odasına gitmeleri gerektiğini söylediler.Bu arada bana sen daha küçüktün sanki yoksa kardeşin miydi dediler. Bende evet kardeşim 12 yaşında dedim. Onlar arkamdan beni takip ediyorlardı ki Yüzüme bi sprey sıktılar. Bende burada uyandım. Sen de sanırım buna benzer bir şey yaşadın ??
başımı olumlu anlamda salladım.

"Bu arada ben Hazal"
"Memnun oldum" 
"Burada yiyecek bir şeyler yokmu ?"
"Soralım bakalım"
"Nasıl ??"
Ayağı kalktım ve kapıya ilerledim. 

"Heyyy bizi burada tutacaksanız ihriyaçlarımızı karşılayın Açız biz ! Yemek getirsenize öldürecekmisiniz bizi lan açsanıza eşek mi konuşuyor Ya kime diyorum açsanıza bari bir su getirin lan"

"Bir an nefes almayı unuttun sandım"
"hı..abimde bana hep öyle der."
Off çok özledim abimi ya
"Hazal, kardeşin abin felan varmı ?"
"Evet bir kız kardeşim var zaten söylemiştim ya"
"Hıı doğru"
"Senin ?"
"Abim var"
Kapı açıldı ve bi adam elinde iki poşetle içeri girdi.
"Alın,yiyin."
"Oooo yemek yaşasın.
"Kumsal"
"Efendim"
"Kaçırılmışsın ve çok rahatsın ?"

Haklıydı çok rahattım kaçırılmış birine göre aşırı rahattım

"Ben şey bu ilk kaçırılışım değil."
"Nasıl yani daha öncedemi bu adamlar seni kaçırdı?"
"Aa..ıhm şey hayır" bir yandan yemeği yiyor bir yandan konuşuyorduk."Bunlar tarafından ilk defa kaçırıldım. Babamın mesleğinden dolayı düşmanları fazla,babamla sorun yaşıyan herkezin ilk hedefi abim ve ben oluyoruz."

"Bunları nasıl bu kadar basit anlatabiliyorsun ?"
"İlk kaçırıldığımda bebekmişim. Sonra iki yaşında,sonra birkaç kere abimle beraber,ama abim genelde kaçıyor o yüzden artık onu kaçırmıyorlar. Yani ben daha kolay kaçırılım."
"Başta şaka sanmıştım kumsal ama sen ciddisin."

"Evet,aa hatta bir kere abimle beraber kaçtık. Gerçekten en eğlenceli olanıydı."
Hazal yüzüme garip bi ifadeyle bakarak beni dinliyordu.
"Kaç yaşındasın Kumsal? "
" 18 olmama bir ay var. Çok heyecanlıyım. Sen ?"
"Ben de 18'im"
"Evet şimdi sana göstermem gereken bir şey var Hazal"
"Nedir"
"Şu çekmecede bulduğum anah..."
Aniden kapı açıldı ve bir adam ve ellerinde küçük boy valizlerle iki kadın içeri girdi.
"Evet kızlar sizi hazırlayalım bakalım"

SONRAKİ BÖLÜM İÇİN 10+ VOTE İSTESEM. VE 2 YORUM. TEŞEKKÜRLER 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMKANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin