Eleninin yeşil gözleri kıpkırmızı olmaya başlamıştı. Aynı odada oturuyoduk. Ağlamaya başlamıştık. O feridi istiyordu. Ben doğanaydan bıkmıştım. Artık yoruluyordum. Osmanlıda hünkar gözdeleri hünkarların ayak işlerini yaparmışya. Aynı öyle beni çalıştırmaya çabalıyodu doğanay. Yok ödevimi yap ,yok sözel çalıştır. Ya yoruldum. Hayat müşterekti. Neyse eleniye döndüm.
-ya çocuklar geldi gelicek yemek yok
-ne yapçazki
-ne biliyim pizza mı istesek
-dün yedik dolunay
-tavuk haşlayak
-ya dolunay bilmiyom ben sadece ağlamak istiyom.
-kanki hadi git yemek yap kafan dağılır bende ödevleri bitiriyim. İkimizinkinide yaparım . bide geocu ödev vermişti onu yapçam.
-geocu ne dolunay
-geometrici
-iyi tamam fasulye kavuruyum. Çocuklar gelince isterlerse pizza söylerler.
-tamam o zaman hadi sen git yemeğe başla ben ödevlere başlıyım.
Eleniyle beraber odadan çıktık. Ben onun odasına çıktım. A bi dakika evin kat planını anlatıyım ben.
-1. Kat:bodrum , kitap mezarlığı,eski eşya mezarlığı
0.kat:giriş, salon-salonanje
1.kat:doğukanın oda,ceylinin oda ,misafir odası mutfak
2.kat: WC ,benim odam, misafir yatak odası, annemlere hazırladığım oda, banyo
3.kat:eleninin odası , ebevyn WC, misafirWC,TV odası
Teras: havuz ,yemek masası
Neyse işte ödevleri yapmaya başlamıştım. eleni aşşağıdan bağırdı.'yemek hazır hadi sofraya gel dolunay' . ama daha çocuklar gelmemişti. Bi alt kata indim. Çocuklar gelmiş ve üstlerini değiştirmeden sofraya oturmuşlardı.
-ne zaman geldiniz ve niye üstünüzü değiştirmediniz
-abla çok açız hadi otur.
-ikinizde yukarıya fırlayın o üstler değişecek!
İkiside toz olmuştu. Eleni bana bakıyodu.
-ne var eleni neye bakıyon
-neden bu kadar sinirlisin dolunay
-ya sinirli değilim!!
-dolunay yine bağırıyosun neyin var
-eleni ben ayrılıcam doğanaydan daha fazla böyle devam edemem .
-dolunay ya ne dediğinin farkındamısın
-of eleni boş ver ben aç değilim size afiyet olsun. Ödevler bitti. Geocunun ödevinide yaptım. Ben dışarı çıkıcam.
-bir iki bişey yeseydin.
-sonra yerim canım arkadaşım hadi by.
Dedim ve dışarı çıktım. Arabaya bindim. Gaza bastım. Rüzgar beni nere götürürse oraya gidecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşka inanmam
Romanceaşk ne zaman ne yapacağını bilemiyor . aşka inanmayan genç ilerde aşka taparmı?