*2*

112 1 0
                                    

Daha 15 yaşındayım. Doğanay benim küçüklükten beri arkadaşım. Onu çok seviyorum çünkü hep yanımda oldu. Neyse ailemde annemle beraber 3 kız 2 erkeğiz. Annem aysu sultan :P anneme sultan demeye bayılıyorum çünkü çok sinir oluyo :P benden sonraki kardeşim doğukan ,doğukandan sonraki yani ispiyoncu 3 numara ceylin oluyo. Babam birkan. Akşam doğanaylara yemeğe gidicez. Babamla uğur amcanın yine büyük hayalleri var. Neymiş özel okul kurucaklarmış . çok hayalperestler. Biz doğanayla her zamanki gibi çatıda ayı izleriz.alkanla doğukan alkanın odasında takılırlar. Ceylin annemgille oturur. Her zamanki gibi biz çatıda kola içiyoruz. Doğanay bana espiri yaptı (gıcık )
-senin havada ne işin var dolunay?
-doğanay gıcıklık yapma yaa adam gibi kolanı iç lütfen
-tamam prenses özür dileriz
Sonra oturmaya devam ettik .bi süre sonra dönüp doğanaya baktım. Salak öyle bana bakıyodu.
-doğanay iyimisin knk?
-ha ne oldu??
-doğanay iyimisin diyom
-ben hıhı iyiyim yani evet.
-doğanay neyin var bana anlatmak ister misin?
-dolunay ya sana bişey anlatmam lazım
-anlat ya kankacım
-dolunay ben birini çok seviyorum
-eee kim bu şanslı kız
-Şey yani o şey o biri yani o
-la azın bi yana kayıyo kim kim?
-sensin
-ne!! Ya biz senle Kardeş gibiydik ya nasıl olur  beşikte beraberdik. Ömür boyu kardeş olucaktık!
-dol...
-Sus!! Hayır yeter artık doğanay . sana demiştim aşka inanmam senle bir süre görüşmeyelim inanıyorum ki  bu platoniğin geçicek. Ve o zaman elimden geldiğince eskisi gibi olmaya çalışcam!
Ben bağırırken annem  dolunay ne oluyo diye bağırdı.
-bişey yok anne mesafeye önem vermeye başladım sadece. Diye bağırdım. Aşşağı koşarak indim.
-anne hadi gidiyoruz!
Annem;dolunay ne oluyor
-hande teyze oğlun bana sarktı!!!! Doğukan ! Ceylin! Hadi gidiyoruz!
Hande teyze cevap verdi;dolunaycım ne oldu doğanay yapmaz kızım hem olsun öyle olsa fena olmazdı ki
-hande teyze ne diyosun yaaa
Biz bunları konuşurken babam ve  uğur amca aşşağı indi.
Uğur amca
-dolunay neden bağırıyorsun?
-oğluna senmi verdin bu akılları uğur amca
-dolunay ne oldu kızım
-aaa uğur amca bilmiyormuş gibi sende oğlun bana sarktı!
-ne var bunda kızım kardeş gibi büyüdünüz karı koca olarak hayata devam edersiniz ilerde
-uğur amca sen adamı felç  edersin anne baba isterseniz siz burda kalın doğukan ben ve ceylin gidiyoruz.
Ben bunları söyledikten sonra üçümüz dışarı çıktık. Çok hırslı yürüyordum. Eve girdik." Doğu , ceylin derhal odanıza!!" ben bağırıca ikiside 3 saniyede toz oldu. Bende yukarıya ,odama çıktım. Kendimi yatağa attım. Bağıra bağıra ağlamaya başladım. 15dk sonra kapı açıldı. Annem ve babam yukarı koşa koşa çıktı. İçeri dannn diye girdiler.
-ahıramı giriyosunuz
Babam birkan bey lafa atladı
-ya sen ne yaptın erkek sonuçta belki sende onu sevecektin rezil ettin bizi yarın ev aramaya çıkıcaz taşınıyoruz!!
-evet kaçalım haklısın eve falan girer o azgın teke sonra onla uğraşmak istemiyorum.
Bu vahim konuşmadan sonra annemle babam çıktı . bense ağlarken uyumuşum...

aşka inanmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin