İlerliyodum. İlerde benzinlik vardı . orada durdum. Benzin aldım. Su ve bir iki aburcubur aldım.Depo dolmuştu. Sonra gaza bastım. 120 ile kaptırmış gidiyodum. Dağlık bir alana geldim. İyice gece bastırmıştı. Uykum vardı. Nerde olduğumu bilmiyodum. Geldiğim yoldan geri dönmeye karar verdim. Yavaş yavaş ilerliyodum. Gece 12 olmuştu. Doğukan zırt pırt arıyodu. Açmak istemiyodum. Sonra doğanay aramaya başladı. En sonunda açtım
-efendim
-nerdesin almaya adam gönderiyimmi
-sana ihtiyacım yok
-ne diyon kız sen içtin mi
-senden bıktım diyom. Ayrıca içmedim. Doğanay çok üzgünüm ama elveda.
Telefonu kapattım. Evet içim yanıyodum içim cayır cayır yanıyodu.çok üzülüyodum. Sonunda eve geldim. Herkez bana bakıyodu ama ben hiçbirine bakmadan odama çıktım.
2 gün sonra
Okul hafta sonu tatilindeydi. Deniz kenarında yürüyodum. Arabasını görmüştüm. Azım açık onun geçişini izliyodum. Hiç kendimi böyle buruk hissetmemiştim. Eksiktim. O emirler yoktu. Beni korumaya çalışan adam yoktu. Sevdiğim adam yoktu. Arkasından öyle bakmak zoruma gidiyodu. Selam bile vermemişti. Mavi bir tişört ,siyah bir güneş gözlüğü c3 bir araba... Ne kadar zor. O kara gözleri, sarımtırak saçları, gülüşünü ,parfümünü... Bunları düşünürken sokakta ağlamaya başlamıştı. Dolunay kendine gelmelisin. Ya bi erkek için . sen bu hikayenin katilisin unutma. Offf. Düşüncelerim bile bana düşman . bıktım artık. Telefon çalmaya başladı.
-efendim
-dolunay nerdesin
-deniz kenarındayım
-hadi eve gel
-canım istemiyo
-kız eve gelmessen ceylini öldürür doğukanı deşer kendimi yok ederim
-öfff iyi tamam geliyom
Eve doğru yürüyorum. Düşüncelerimi yok ettim.eve girdiğimde :O . yok artık.
-eleni bunun evde ne işi var . doğrusu bunların. Neyse tamam bu hayvanı anlarım bi ara onla çıkmak gibi bi hata yaptım. Ama bu sürtüğü zamanında kovdum ben. Hangi yüzle geliyor. Çıkın dışarı!!!!!.
-dolunay bi dinle çocuğu
-istemez! Hemen çıkıcıklar!!!
Doğukan lafa bodoslama daldı.
-abla yeter!! Eceyi seviyorum. Ve evlenmek istiyorum. Engel olamıycaksın.
-senin dilin papuç gibi olmuş doğukan yeter artık. Annemin evine gidiyosunuz daha yakın zaten okulunuza bıktım sizden yukarı çıkıp eşyalarınızı alın ve defolun evimden!!!!!!
-korkma istenmediğimiz yerde durmayız biz
İyice yanlızlığım bastırıyordu. Kalbim karanlığa bürünüyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşka inanmam
Romanceaşk ne zaman ne yapacağını bilemiyor . aşka inanmayan genç ilerde aşka taparmı?