Essalamun aleykum cici kardeşler... Bismillah diyerekten başladık...❣️
Bu genel kurgu karakterleridir...(Tüm kurgularda geçerlidir. Kurguların başında kurgu hakkında bilgi verilecektir.. farklılıklarıda olacaktır...
Gonca Hatun'dan;
Ben Gonca, Balad Bey'in kızı Gonca. Babam Yakup Bey herkes tarafından Balad Bey olarak bilinir. Sebebini hep merak etmişimdir. Ama babamın yanında oturmaya bile utanan ben nasıl babama bunu sorayım?
Her neyse, ben babamın dediği yoldayım muzaffer yolda...Pazarlu Bey'den;
Ben Pazarlu Bey, ama kime sorsan Alaeddin der. Bu benim adımdır. Bana verilen en şanlı lakaptır. Ondan sebep Alaeddin adını kullanırım.
Nilüfer Hatun'dan;
Ben bir Tekfur kızıyım. Ama bir bey oğluna sevdalıyım. Müslümanlığı hep merak etmişimdir. Babamdan gizli hep öğrenmek istemiştim. Yârenim Andra bana müslüman olduğunu söylediğinde ondan Müslümanlık hakkında birşeyler öğrenmeye başladım.
Orhan Bey'den:
Ben Orhan Bey, bir tekfur kızına sevdalıyım. Anam hiç istemedi. Ama Nilüfer onun hayatını kurtarınca kanı kaynamaya başladı. İnşallah dedim hep olacak kavuşacaz.
*Bir kesit*
-Pazarlu mu hahahaha
-Bana bak Balad'ın kızı
-Benim adim var Goncaaa
-benim adımda Alaeddin
-hayır Pazarlu
-Balad'ın kızı
*Kesit bitti*
Konu ve içerikler;
Malhun Hatun, zehirlenir. Nilüfer onu kendi bilgileriyle kurtarır.
İkiside Kütahya'daki bir medreseye müderris ve Kütahya Kadısı olarak atanır ve trajik şekilde karşılaşırlar.
Fatma Hatun, Nilüfer Hatun ve Balad'ın kızıyla bacıyanlara katılır.
Rabia Bala Hatun, devlet ana ve bacıyan başıdır.
Bacıyanların fethi?
Çimpe kalesi fethi?
Görüş ve önerilerinizi bekliyorum...
Vote atmayı unutmayın.
Sizi seviyorumm...🫨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Algon Hikayeleri
Historical FictionKonulara göre hayali hikayeler olacak. Orhan ve Nilüfer aşkı da işlenecektir. Sadece aşk değil tarihsellik de ön planda olacaktır.