4-Kadı İle Müderris 🪷

490 25 17
                                    

Biraz geçiktim kusura bakmayın...
Birkaç gündür şehir dışındaydım.
Pek vaktim olmadı açıkçası...

Oy sınırı: 15
Yorum sınırı: 10

Seviliyorsunuz güzellikler...

🪷

"Baba etmeyesin. Ben vazifemi layığıyla ettim. İmdi bacımı getirmek te benim hakkımdır"

diyen Alaeddin'i pek umursamadı Osman. Sanki kızını bulan o değilmiş gibi önem vermedi oğluna. Melik ne yapmış etmiş onu ikna etmişti. Yoksa Osman, Orhan ile ortak karar almıştı. Alaeddin'in burada kalması konusunda.

Alaeddin el mecbur sustu. Orhan burada olaydı ikna ederdi onu ama Melik işini bilirdi. Onu da kendisiyle zorla Yenişehir'e götürmüştü. Babasıyla gitmeden hususi konuştuğundan kimsenin haberi yoktu. Alaeddin eskiden pek düşkündü Melik'e. Ama bilmezdi ki koynunda yılan olduğunu. İmdi de bilmezdi gözü kör olmuştu görmek istemezdi önündeki haini, cani bildiği kardeşini... Kulakları sağır, dili lâldi...

Osman'ın beş oğlu iki kızı vardı ama görünürde tek kızı vardı...

En büyükleri Orhan, lider ruhlu, fevri, öfkeli, kanı damarında deli dolu akan oğlu...28 yaşında

Pazarlu, namıdeğer Alaeddin Erden Ali zeki, düşünceli, yiğit, saygılı...26 yaşında

Melikşah, en sinsileri en gaddarları ve de en korkakları...25 yaşında

Çoban, en suskunları fazla konuştuğu söylenemez. 24 yaşında ... Moğol'un içinde cesurca çaşıtlık ediyordu...(🥀-spoilerrr!)

Hamid, çok konuşur lakin boş konuşmaz.
Her daim ağabeyi Alaeddin gibi olmak ister. İmdi medresededir. 17 yaşında

Savcı, 21 yaşında mert ve yağız bir delikanlıdır... Ağabeyi Orhan'in yolundadır. Konya'da babasının malumatları için görevdedir.

Fatma Hatun, onların biriciği tek kız çocukları Bala hatunun gözbebeği küçük kızı gittiğinden beri yolunu gözler hasretini Fatma'yla gidermeye çalışırdı.
19 yaşındadır...


🍁

Gonca dizlerinde uzanan Hacer'in saçını tarıyor, sabırla ona sorduğu soruları yanıtlıyordu...

"Ana bişey decem ama kızmak yok!"

Hacer arada bir kelimedeki harfleri yutar ortaya komik bir konuşma sunardı. Gonca ise bu haline gülerdi şimdi olduğu gibi...

"Diyesin annem, ben ne vakit sana kızdım ha menekşem..."

Kız anasının dizinden hafuf doğruldu.

"Anaa"

"Diyesin"

"Müderris Bey' i özledim. Ziyaret etsek olmamı (olmaz mı?)"

Gonca ona melul melul bakan kızına dayanamadı.

"Hemi bana menekşe yollamış... Teşekkür etmem gerekmez mi... Sen öyle öğretmiştin... Teşekkür etmezsem ayıp olur!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Algon Hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin