Uzun bir aradan sonra tekrar aranizdayim. Umarim bana kizmamisinizdir. :)) Medyadaki "gunesin kizlari" dizisinde oynayan "savas" yani berk atan hikayemde bulunan "serkan" karakterini olusturacak. Sizce nasil?;)
Devam;
Serkan'in endiseli bakislari arasinda mektubu okumaya basladim;
( Sanirim hayatinda kimseye guvenmemen gerektigini anlamissindir.Ask ve savas gibi bir ikilem arasinda kalmak aci. Dusmanin kizina ask haylperest cocuk seni. Beni yari yolda birakmamaliydin senin adina uzgnum. Beni tanirsan bu burda bitmedi bitmez.)
Dudaklarimdan dokulen sozler kulaklarima varinca Serkan 'a aci bir sekilde baktim ve
" Serkan? Dedim tek kasimi havaya kaldirarak"
"Bana su an hicbisey sorma Aslı yalvaririm.dedi "
Ben de karsilik vermeden koltuga yasladm disariya anlamsizca bakmaya basladim. Bu olay asiri canimi sıkmaya basliyordu. Ankara'ya gelirken kesinlikle boyle belalara girecegim aklima gelmemisti ve ayrica geleli henuz bir hafta bile olmamisti.
************* **********
Karakolun onunde durduk icimi korku sarmisti boynumu kasimaya baslamistim endiselendigim zaman kosulsuz hep boyle tahris olurdu ama bu asiriydi. Serkanla beraber peslerinden gidiyorduk (Bay C.) arkasina dondu ve bize uzun uzun tedirgin bakislar atti. Azili bir katil oldugunu polislerden ogrenmistim ve bu beni daha cok korkutuyordu. Hizli adimlarla karakola girdik bizi ayri bi bolume almislardi ilk once beni sorguya cekeceklerdi. Polis amiri bana.
- Bu adami ne zamandqn beri taniyorsun ve neden seni bogmaya calisti? dedi.
Bende cevap vererek
-Adami daha once hic gormedim veya karsilasmadim yolarimiz hic kesismedi taki bu gune kadar.Boynumu sıktı ve kuzenim serkana tehditler savurdukdan sonra bana serkan'a vermem icin bir not verdi.Hepsi bu kadar bende bu durumdan korktugum icn bagirmaya basladim. Hepsi bu kadar baska sorunuz varmi?
-Hayir yok ama adamin adi Cevdet Ankara kırmızı bultenle aranan bir profesyonel katil onu bulmamiz cok hayirli olucak. Ha bu arada. Kuzenine verdigi nota bakabilirmiyiz.
Biraz urkerek verdim notu memurun eline . Hemem alip gozleriyle okumaya basladi.
- Pekala seninle isimiz bu kadar bilgilerin icn tesekkurler cikista imzani atabilirsin.
Kafami sallayip kapiya yoneldim.
Ben ciktiktan sonra kuzenim serkani iceri aldilar usulca ilk buldugum yere oturdum derin bi ic cektim etrafta kimsecikler yoktu iyie sindim ve elime telefonu aldim bi an duraksadim ekrana yansiyan goruntumde bi bozukluk vardi yuzumun yarisi gorunmuyordu hemrn elimi yuzume göturdum. Nefesim tutulmustu kalbim korkudan firliyacak gibiydi. Kafam tamam di yani hala bütündü ama bi an önce gerçek bi ayna da görüntümü görmeliydim hemen doğruldum ve ilk bulduğum tuvalete girdim. İçeri girer girmez aynaya baktım. Olamaz!!!! Kafamın yarisı halen görünmüyordu bu nasıl olabilirdi aynalar ve yansiyan seyler bana oyun mu oynuyordu. Sesli konuşuyordum tuvaletden çıkan bi bayan bana hortlak görmüş gibi bakıyordu***************************
Arkadaslâr simdilik bu kadar uzun suredir yazmadim onun icn bu kadar telim biraz arizali degistirecem kisa bir sure sonra aldikdan sonra her hafta yeni bolum yazicam .....
İyi vote ler...:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5N♥1K
RandomOlaylar Ve Kişiler Kesinlikle Hayal ürünüdür. Ayrica bazilari bu kitabin basligi hakkinda özenti veya fake diyolar. Hiç bir alakası yoktur tamamen farkli konu isliyor ayrica yazarin kendi kurgusudur.