28 • Sahip Çıkın

107 21 73
                                    

"Oğlumun feromonlarındaki omegalık... Fark edilmeyecek gibi değil."

Az önce ne kadar öfkelenmeye, karşı gelmeye hazırlanmış olsa da Changbinin sinirlenmeye hakkı yoktu şuan. Bütün birikmişini sigarayı suya batırır gibi söndürmüş, yutkunup bakışlarını yere indirmişti.

Seungmin ise sonuna kadar açılan gözleriyle evdeki herkese tek tek bakıyordu. Ablası da onun kadar şaşkınken annesinin şaşkınlıkla karışan buruk bakışı üzmüştü betayı.

"Sana kaç kere sordum Seungmin? Ne kadar yakınlaştığınızı asla söylemedin."

"Baba ben..."
"Karşına geçip de, neler yaptığımızı sana anlatamazdım."

"Siz evli bile değilsiniz!"
"Hangi akılla yaptın bunu? Hayatını komple değiştirdiğin için pişman olursan ne olacak ha?!"

İri yapılı alfa, sinirle çıkışıyordu oğluna. Ortamda başka bir alfanın bulunmasından dolayı, öfkeli olduğu için yıllardır yapmadığı kadar yoğun şekilde feromon yaymıştı salona.

Sunji çıkışacaktı tekrar babasına, yine kardeşini koruyacaktı babasının kıskançlık yaptığını söyleyecekti ancak kardeşi gerçekten de bir alfayla yatmıştı. Savunabilecek bir durumda olduğunu düşünmüyordu, üzülerek bir adım geri çekildi.

"Baba... Pişman olmayacağım."

"Nereden bilebilirsin ki?! O an hiç düşündün mü cidden?"

"Neden kararıma saygı duymuyorsun?! Omegalarla olsaydım mutlu olacağımı nereden bilebilirdim peki?"

Yoğun feromonlara rağmen aynı evde yaşadığı birine katlanabildiği kadar karşı gelmişti beta.
Baba oğul dışında kendinde konuşma yetkisi bulabilen yoktu ortamda.
Annesi dahil, konuşmak istemiyordu.
Çünkü ne kızgındı ne de bu yaptığını onaylıyordu.
Tabii ki bu Seungminin kararıydı ve aşıktı bu yüzden oğluna kızamazdı, babasının aksine.

"İnanmıyorum sana hâlâ yüzsüz yüzsüz konuşabiliyorsun benimle."

Seungmin dolan gözlerine direnmeye çalışıyordu hakkını savunmaya çalışırken.

"Ablam o kadar haklı ki! Sırf kıskançlığından böyle davranıyorsun. Eskiden korkuyordum!"

"Şuan korkmuyor musun sanki?!"

Bir adım daha attı betaya doğru, o gelince Seungmin geri çekilmişti.

Sesi gittikçe yükseldiği ve pervasızca feromon yaydığı için korkması çok doğaldı bu betanın.
Öyle ki feromonlar ağır gelmeye başlamıştı, eskiden babasından korkması dış etkenlerden sebep olsa da şuan tekrar bu korkuyu hissetme sebebi tam olarak babasının kendisiydi.

Changbin daha fazla izlemeye dayanamazdı, başı dönen sevgilisinin kolundan tutup önüne geçti. Gözlerini dikmişti karşısındaki alfaya.
Seungmin de dengesini koruyabilmek amacıyla Changbinin tişörtünün omuz kısmından tuttu.

Smell of You • SeungBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin