Changbin: Tamam şimdi...
Changbin
Şuan kesinlikle Seungminle ilgilenmek istiyorum ama bir yandan da antrenmanları halletmem gerek. O şerefsiz de aklıma takıldı, bu yüzden odaklanamıyorum.
Jeongin: Hyung ben Seungmini alayım.
Changbin: Hayır.
Seungmin: Ya ben bebekmişim gibi davranmayın. İyiyim.
Changbin: Ya içim rahat değil sevgilim.
Seungmin: Abartma tamam, ben yıllardır böyleyim ara sıra olur işte...
Abartma kelimesini duyunca biraz gözlerini kıstı alfa. Abartıyor muydu? Şimdiden Seungmini sıkıyor muyum diye düşünmüştü.
Sevgilisinin oturduğu yerin iki yanına elleriyle tutunup eğildi. Seungmin bu tür tavırlarda çok hızlı heyecanlandığı için anında yanakları kızarmıştı.
Yüzlerinin yakın olmasını geçti, Changbinin spor kıyafetleriyle olması, şu anda koçluk yapıyor olması ve az önce Seungmin için birini yere serdiğini göz önüne aldı. Ukalalık yapamazdı bunlar karşısında.Seungmin: Tamam. Ne istiyorsan...
Changbin: Tanrım.
Alfa da beklemediği uysallıkla şaşırmıştı. Seungminin bu denli etkilenip sesini itaatkâr tonda, sessiz ve isteği dışı sevimli şekilde çıkartması Changbini utandırmıştı bu sefer.
Jeongin ve Changbinin öğrencisi önce flört eden çifte sonra birbirlerine bakıp kahkaha atmaya başlayınca Changbin geri çekilmişti. Boğazını temizleyip eliyle yüzünü ovdu, Seungmin ise hâlâ oturduğu yerde öylece bekliyordu.Changbin: Tamam! Nerede kaldık?
Jeongin: Hay- Hahaha! Dur, neyin neresinde kaldık?
Changbin: Antrenmanın!
Jeongin: Yoo, yok canım ne antrenmanı ya?
Changbin: Lan çocuk.
Changbin, Jeonginin omzuna vurmuştu Seungmin de Jeonginin dayak yemesi taraftarıydı şuan.
Jeongin: Ah! İmdat aramızda cinsiyet farkı var! Betalara şiddet var, yardım edin! Hayvan herif çok acıtıyorsun!
Changbin: Noldu lan şimdi? Gülerken iyi.
Jeongin: Ben ne yaptım ya? Gidin elinizi yüzünüzü yıkayın bu ne terbiyesizlik ya toplum içinde.
Changbin: Lan!
Changbin tekrar elini kaldırdığında Jeongin kahkaha atarak koşmaya başladı. Takip edilmediğini fark edince dursa da hâlâ tetikteydi.
"Belinize bağlamak isterseniz hırkamı alabilirsiniz!"
"Ya Jeongin!"
Uzaktan ellerini hoparlör yapıp bağıran betaya arkadaşı eline geçirdiği su şişesini fırlatmıştı. Seungminin isabetli atışı tam olarak Jeonginin alnına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smell of You • SeungBin
Humor"Sana diyorum onunla yanyana getirmeyin beni. Kokusu bir garip." Okul sonrası milli yarışmalar ve derece yapmak için kurulmuş, içinde her tür sporun bulunduğu akademiye haliyle her gün yeni kişiler kayıt oluyordu. Yüzmede derece yapabilmek için kayı...