26 • Şüphe

149 24 110
                                    

Düğün salonunun çıkışına koşar adım giden betayı takip ediyordu Chan. Ne hissetmesi gerektiğinden emin değildi; sinirliydi, endişeli ve üzgündü. Hangi duygusuyla davranması gerektiğini bilmiyordu, Jeongin hakkında yeterli bilgiye sahip olmadığını şuan fark etmişti.

Kapıdan dışarı çıktıklarında akşam seriniyle Jeongin biraz sakinleşip durduğunda Chan da hızla yanında belirdi. Beta gözlerini yukarı kaldırıp ağlamamaya çalışırken Chan duyguları arasında karar vermeye çalışıyordu.

Chan: Ağlıyor musun sen?

Arkadasında duran alfaya bakmadan konuştu gri saçlı.

Jeongin: Sanane.

Chan: Bana bak bi.

Jeongin: Gider misin başımdan?

Chan: Hayır.

Chan, Jeonginin omzuna elini koyup yüzünü çevirmeye çalıştı ama Jeongin eline vurup dokunmasına engel oluyordu.

Chan: Neden suçlu olan benmişim gibi davranıyorsun?

Bu cümle sonunda dönmüştü yüzünü.

Jeongin: Hiçbir şey bilmeden bağırıp çağırıyorsun Chan! En başından beri bir kere kibar davranışın için çabalıyorum.

Chan: Böyle olduğumu bile bile benden hoşlanan sensin.

Kaşlarını çattı, Chanın hâlâ böyle şeyler diyebildiğine şaşırıyordu. Kalbi kırıktı zaten, daha da kırılıyordu.

Jeongin: Beni bir daha arama.

Arkasını döndüğü anda kolundan yakalanmıştı. Bu dengesiz, tahmin edilebilir davranışlar canını sıkıyordu betanın.

Chan: Nereye gidiyorsun? Arkadaşlarının düğününü terk etmek ne demek?

Jeongin: O, arkadaşlarımla benim aramda, sanane.

Chan: Sinirlerimi bozma benim, konuşalım.

Jeongin: Seninle konuşmak istemiyorum ya! Sinirlerini bozuyorum zaten görmüyor musun? Senden ilk hoşlandığım zamanda da aynısını demiştin. Kıskanç olduğunu da söylemiştin zaten ben ne diye sorun olmaz diye düşündüm ki değil mi? İstediğin gibi davranmazsam beni azarlamaktan başka bir şey yapmayacaksın.

Chan daha da sinirlenmişti ama bu sefer kendisineydi öfkesi. Jeongin onu reddetmekte çok kararlıydı ve bu onu korkutuyordu.
Bir kez olsun baskın karakterinden vazgeçmesi gerekiyordu.

Chan: Üzgünüm... Haklısın.

Jeongin: Gerçekten mi? Benimle düzgün konuş falan demeyecek misin yani?

Jeonginin tuttuğu kolunu biraz sıktı istemsizce. Ukala konuşması sinir etse de tepki vermeyecekti. Jeongin de sıkılan ama sonrasında hemen serbest bırakılan koluna baktı.

Smell of You • SeungBinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin