1.Bölüm - Alt Üstü Tuvalete Gidecektim

171 7 0
                                    

Daha okullar 1 saat önce kapanmıştı. Okul çıkışı arkadaşlarla anlaştığımız üzere avm'ye gittik. Gerçi benim evime yakın olduğu için hergün ordaydım ama işte arkadaşlar falan takılmak için sırf. Dediğim gibi arkadaşlarla anlaştığımız gibi önce sinemada hepimize uyan bir film seçtik ve girdik film bitiminde ise hepimiz kurt gibi acıktığımız için doğruca yemek bölümüne gittik. Bugün ayrı geçireceğimiz 3 aydan önceki son günümüz. Kimi yurt dışına kimide klasik tatil yerlerine çeşme Antalya Bodrum gibi gezecek bir araya gelemeyeceğiz. Toplam 10 kişiydik isimlerini saymak bile yorucu ama içlerinden üçü benim için çok değerli gerisi okuldan arkadaşlarım işte. İlki Enes buraya geldiğimde ilk tanıştığım 11 yıllık erkek kardeşim yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Efe 1.70 boylarında kumral kahverengi saçlı yeşil gözlü vücudu olmasına rağmen zayıf bir çocuk ama yakışıklı. Sıradaki ise canımdan can bildiğim Burcu onunla da tam 11 senedir tanışıyoruz o benim olmayan kız kardeşim sürekli birbirimizde yatılı kalır çat kapı birbirimize gelir gideriz yazın yazlıklara bile birlikte gitmişliğimiz var anlayacağınız hiç ayrılmıyoruz. Burcu ise siyah saçıyla dikkat çeken güzel bir fiziğe sahip 1.70 boyunda esmer erkeklerin ilgisini çok çabuk dağıtabilen bir kız.

Şimdi geldik Rüzgara. Rüzgar benim erkek kardeşim dert ortağım abim gibidir. Hatta bazen onlarda da kalırım oda bizde kalır asla birbirimize yan gözle bakmadık bakmayızda. Rüzgar kumral tenli sarı saç rengi masmavi gözlere sahip kaslı vücuduyla 1.75 boyuyla oldukça yakışıklı bir çocuk. Aa ben size kendimi anlatmayı unuttum ben Elif çokta güzel olmasam da güzel denebilirim 1.60 boyumla beyaz tenli kumral saçlarımla mavi gözlü bir kızım. Neyse bugüne geri dönelim yemek bölümünde ise en sevdiğim şeyi hamburgerimi seçtim herkes bana katılınca kimi tavuklu kimi köfteli hamburgerini ve içeceklerini sipariş verdikten sonra beklemeye başladık. Benimde o ara çişim geldi sanırım filmde mısırın yanında içeceği fazla kaçırdım neyse ki tek değilim "tuvalete gelen var mı ? " dediğimde dememi bekliyormuş gibi Burcu "ben " dedi. Ve tuvalete doğru yürürken burcuyla konuşuyorduk ki bi anda kendimi yerde bir yakışıklı çocuğun altında buldum, herkes bizi izliyordu. Ne tepki vereceğime bile karar verememişken çocuğu bu sefer dudağımı öperken buldum aslına bakarsanız dikkatsiz biri değilimdir ama şuan anlamadığım bir haldeydim, alt üstü tuvalete gidecektim.

Sen GelinceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin