Herkese selam^^
Bu fic için sona gelmiş bulunmaktayız. Bunun sebebi kendi ficime odaklanmak istemem.
Bu pov bir başkasın ait ve o da şuan burada değil ama ilk bölümde etiketli kişi ve kendimi zorlasamda bir türlü ilerletemedim.
Çok kısa bir bölüm olacak ve yaklaşık 3 gün sonra kendi ficimi yayınlamayı düşünüyorum.
Herkese iyi okumalar...❤❤
LWA 1K OLMUŞ (っ˘̩╭╮˘̩)
Çok teşekkür ederim..っ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖
2 ay sonra
Jungkook
Çok çabuk geçen bu zaman zarfında herşey yerli yerine oturmuştu. Taehyung ile artık ciddi bir ilişkiye başlamıştık. Ona verdiğim şansı çok iyi kullanmış ve hiç beklemediğim şeyler yaparak beni gerçekten etkilemişti.
Bunun dışında babamdan son 2 aydır haber alamadığım için her ne kadar nefret etsem bile endişelenmş, taehyung'dan onu bulmasını istemiştim. Onu bulması çok uzun sürmezken yurt dışında olduğu ve evlendiğini öğrenmiştim hem de eski nişanlımın babasıyla..
Bunların dışında ise şirketi en güvendiğim dostuma yani hoseoka devretmiş ve tamamen bu işi bırakıp kendi ilgi alanıma yönelmiştim. Kafes dövüşlerine.
Şimdi ise oldukça güzel bir tatil adasına gelmiş ve bütün stresi yanımdan bir dakika bile ayrılmayan sevgilimle atıyordum.
Dalgaların sesine dalıp gitmemek elde değilken yanımda tüm asilliği ile duran eşime bakmadan kendimi alamamıştım.
Doğru duydunuz, bu iki ay içinde Kim Taehyung benim resmi olarak eşim olmuş kendi isteğimle soy adını alarak bende onun eşi Kim Jungkook olarak kalan hayatıma onunla devam etmiştim.
Tabi bu güzel evliliği elbette minik bir prensesin ailemize katılmasıyla daha da paha biçilemez olmuştu.
-------SON-------
Not:
Gelelim asıl konuya. Bu fice başlarken bir anlık hevesle başladım ve bir anda tıkandım.
Taslağımda benim 2 ficim var ve onları yayınlamak istediğim için bu fice çok kısa bir final yazmak istedim ki yarım kalmasın.
Aslında bu ficle ilgili çok güzel sahnelerim vardı ama yazamıyorum..
O yüzden asıl ficimi bir kaç güne yayınlamak istediğim için burda bitiriyorum..(╥﹏╥)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Wins All ❃Taekook
FanfictionJeon Jungkook, nişanlısı ile birlikte gelinlik bakmak için gittiği ünlü tasarıma sahip gelinlikleriyle tanınan mağazanın sahibi olan Kim Taehyung'un oldukça dikkatini çekmişti. Bu pov @taekookum_liz instagram hesabına aittir.