Pov Edisona
Pauze fijn beter dan dit gezeik van leraren. Oh voor dat jullie gaan hoe jullie nu zitten met plekken zo blijven jullie het hele jaar zitten. Whatta fack roept Marloes, ik ga niet naast hem zitten zeg ik boos. Pech meiden en nu weg wezen jullie hebben pauze. Ik loop boos met Marloes naar de kantine. Wij hebben gym dus ik zie jullie morgen weer zeggen de jongen. Marloes geeft Max en kus en weg zijn ze. Marloes rent naar een tafel en gooit haar tas op tafel. Ik ga zitten Brechje, Sinnety en Dana komen er ook aan lopen. Marloes legt haar voeten alweer op tafel. Je hebt echt hoge hakken zeg ik tegen Marloes.
Pov Marloes
Er komen een paar jongens bij ons aan tafel zitten maar we negeren het. Hoi zegt een getinte jongen. Wat snauw ik naar die jongens. Ik haal mijn voeten van tafel en pak mijn tas. Samuel die nieuwe jongen bij ons in de klas waar ik het hele jaar naast moet zitten fluistert dat ik sexy ben in mijn oor. You are brave boy i am bad fluister ik en sla hem hard op zijn achter hoofd en loop naar de les. Dana komt naast me lopen. Brechje en Sinnety zitten bij elkaar in de klas en Edisona, Dana en ik zitten bij elkaar. Max, Wesley en Mick komen hijgend de les in. Jullie mogen ook wel zeggen dat we geen gym hadden zegt Max lachend. Word je gezond van schatje zeg ik. MARLOES EN MAX ERUIT roept de docent.
Pov Dana
MARLOES EN MAX ERUIT roept de docent. Waarom vraagt Marloes. Max is al te laat en ik heb net duidelijk gezegd dat jullie stil moesten zijn zegt de Docent weer. Hoer mompelt Marloes. Wat zei jij daar dame roept de docent boos. Niks zegt ze droog. Ik hoor iemand grinniken ik kijk door de klas en zie Samuel ofzo lachen. Wesley er ook uit zegt de Docente. Whatte fack hij doet helemaal niks floep ik eruit. Dana er ook uit en nu weg wezen. We lopen lachend het lokaal uit. Marloes en ik lopen voorop en daar achter Max en Wesley die met elkaar kloten. Je hoort onze hakken tikken door de gangen. Kut ik ben mijn mobiel vergeten roept Marloes in paniek. Ze trekt haar hakken uit en ik die van mij. We rennen naar het lokaal terug. Marloes trekt de deur open. De docent zucht. Marloes rent nog steeds met haar blote voeten naar Samuel zijn tafel. Ze pakt haar Iphone 6 en rent weer naar mij. We rennen weer terug naar Wesley en Max.
JE LEEST
Bad girl, Brave boy. (B-Brave)
FanfictionEen meisje een bad girl.. Een jongen een Brave Boy.. Marloes (bad girl) heeft met Max een bad boy hij heeft er voor gezorgd dat Marloes domme dingen doet, hele domme ding. Ze laat haar gevoelens niet meer zien.. Brechje met Lens een vriend van Max...