Deel 5

979 30 2
                                    

Pov Marloes

Vind je wel lekker he hoor ik Wesley zeggen. Heel lekker roep ik en steek mijn middelvinger op. Samuel en Dioni komen bij ons zitten. Wat gebeurde daar zo net grijnst Dioni. Het is uit tussen Max en Marloes en tussen Wesley en mij zegt Dana. Mooizo dan heb ik kans zegt Dioni. Dacht het niet zegt Dana en loopt weg. Ik loop ook naar een andere tafel.

Volgende ochtend

Ik ga Max laten zien wat hij mist. Ik doe een lichte strakke broek aan.. Met een zwart buik topje. En hoge pumps (check media) Ik slaap bij Dana. Ze woont alleen dus ik kan hier lang genoeg blijven slapen. Zo jij ziet er sexy uit roept Dana uit.

Pov Kaj
Marloes haar auto komt aanrijden. Dana en Marloes stappen uit. Alle jongens kijken hun uit. Zo ze ziet er goed uit hoor ik naast me. Haar kont en borsten komen goed uit zeg ik. Die van Dana ook zegt Dioni lachend. Max zijn groepje kijkt ook. Die hakken hoe kan je daar op lopen zegt Samuel. Ze lopen onze kant op. Hoii zegt Dana tegen Dioni. Ze gaat naast hem zitten. Marloes staat naast me ze ruikt lekker
Brechje, sinnety en Edisona komen ook naar buiten. Ze zien ons en lopen ook hier heen. Omg zullen we vanmiddag naar het strand het is lekker zegt Edisona. Leuk gaan jullie mee vraagt Marloes aan ons. Leukk reageren de jongens. We zijn allemaal weer single zegt Brechje. Hoezo vraag ik. We hebben het uitgemaakt. Ik kan niet wachten om Marloes haar lichaam te zien. Woow Kaj wat zei ik nou net denk ik bij mezelf.

Bad girl, Brave boy. (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu