Pov Brechje
Samuel en ik zitten nou al een halfuur te wachten op Marloes en Jorik in hun kamer. Marloes komt in dezelfde kleren als vanochtend de badkamer uit. (Zie media van Deel 26) Jorik komt met een korte broek en een blauw shirt. We lopen naar beneden want we gaan uit vanavond. De andere zijn al bij de club.
Samuel en ik nemen een shotje, Marloes is ladderzat want die kan niet zo goed tegen drank. Bokoesam en Ronell zijn er ook. Ineens draait het liedje van Lil Kleine, Bokoesam en Cartiez- Dom dom dom. Jorik kijkt trots dat zijn liedje word gedraaid. Samuel steekt zijn duim op naar Jorik.
Pov Marloes
Alles word wazig voor mijn ogen. Ik ga zitten op zo een vip dinges. Ronell komt naast me zitten. Gaat het wel vraagt hij. Ja hwoor zeg ik ben dubbele tong. Ik haal Jorik wel even zegt hij. Njee lhaat dhat probeer ik te zeggen.
Pov Samuel
Het duurt niet lang dat Marloes out gaat zeg ik tegen Brechje. Klopt ze is ladderzat man zegt ze. Ik loop naar Jorik toe. Marloes is ladderzat moet ze niet naar huis vraag ik. Ja we gaan zo zegt hij. Jorik loopt naar een wijf toe die veel te veel make up enzo op heeft. Nou is het genoeg ik breng hun naar huis zeg ik boos tegen Brechje. Ik trek Marloes mee en Jorik ook. Gap wat doe je zegt Jorik boos. Marloes probeer normaal te lopen en Jorik komt weer een beetje bij. Marloes wankelt helemaal heen en weer over de stoep. Als ze bijna omvalt, pak ik haar bij haar heup. Blijf van haar af gap zegt Jorik en pakt Marloes vast, We komen bij de villa aan. Marloes heeft de sleutel. Jor hij past niet het slot beweegt gilt ze. Ik pak mijn telefoon en ga het filmen. Schat het slot beweegt krijst ze nou. Sahammm help gilt ze weer. Jorik hoe the fuck moet dit zegt ze nou. Jorik pakt lachend de sleutel over. Ze zijn zo schattig samen..
JE LEEST
Bad girl, Brave boy. (B-Brave)
FanficEen meisje een bad girl.. Een jongen een Brave Boy.. Marloes (bad girl) heeft met Max een bad boy hij heeft er voor gezorgd dat Marloes domme dingen doet, hele domme ding. Ze laat haar gevoelens niet meer zien.. Brechje met Lens een vriend van Max...