Deel 81

343 17 1
                                    

Pov Brechje
Ik hoor geschreeuw van beneden. Samuel loopt achter me aan. Marloes ligt op de grond met Ronell naast haar. Zij heeft helemaal blauw om haar nek en Ronell heeft een blauw oog met bloed neus. Ze zijn allebei bewusteloos. Jorik ligt aan de andere kant bewusteloos. Er rent een jongen het huis uit. Wat is dit stamel ik. Samuel heeft de abulance gebeld. Jorik word langzaam wakker. Wat is er gebeurd zegt Samuel en helpt hem. Ik Marloes ging ze zoende met Ronell ik drukte haar tegen de muur ze viel neer en toen kwam er een jongen en sloeg met iets op mijn achter hoofd zegt hij onduidelijk. Godver heb jij dat gedaan gilt Brechje en wijst naar Marloes. Hij knikt en huilt. Sorry mompel ik. De ambulance komt. Edisona komt verbaast naar beneden. Ze slaat haar hand voor dr mond als ze ziet hoe iedereen er uit ziet.

Pov Edisona
We gaan mee naar het ziekenhuis. Ik bel de anderen op. Ze kunnen niet komen maar zijn wel verdrietig. Er komt een dokter aan. Ronell daar gaat alles goed mee, Jorik ook alleen Marloes niet. Ze is wel gezond maar ze heeft te weinig zuurstof gekregen. Duhu zegt Brechje met een duh toon. Ze liggen bijelkaar op de kamer dus jullie kunnen er heen. Cassius komt deze kant op.

Pov Samuel
Ik loop met Brechje naar binnen. Marloes heeft rode ogen en is erg bleek. Ze kijkt spijtig naar Jorik maar die negeert haar. Ze kijkt naar Ronell die terug kijkt. Ik ben gek fluistert ze zacht. Brechje loopt naar haar bed. Dat ben je niet zegt ze zacht. Is ze wel lacht Jorik. Jij moet je bek houden jij hebt 4 andere gezoent sis ik. Hij schrikt. Zij zoent iemand en je kat direct naar haar maakt Brechje mijn zin af. Ik ben wel gek gilt Marloes. Brechje schrikt. Ik vind hun allebei leuk.. Jorik stapt uit bed en loopt naar haar toe. Ik het spijt me zegt Ronell achter hun. Zet me uit je hoofd zegt hij zacht. Kies voor Jorik.

Bad girl, Brave boy. (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu