Deel 57

382 23 1
                                    

Pov Ronnie
Ik hoor een doffe klap uit de kamer van Marloes en Jorik komen. Als ik open doe dan liggen ze op de grond. Ga weg gilt Marloes waarschijnlijk omdat ze naakt is. Nu pas merk ik dat Bokoe naast me staat. Vandaag maar weer strand pakken? Juah reageer ik en loop naar beneden. Marloes komt ook naar beneden. Goeiemorgen val prinses grap ik.

Pov Samuel
Goeiemorgen val prinses hoor ik Ronnie zeggen. Was dat die klap van vanmorgen. Ja zegt hij lachend. Zit je nog aan die pillen vraag ik als ze naar een doosje staart. Nee zegt Marloes iets te snel. Jongens naar de kamer ik moet iets zeggen schreeuw ik. Niet veel later zit iedereen op de bank. Marloes gebruikt afvalpillen. Iedereen kijkt haar walgend aan. Ik zie dat ze tranen in haar ogen krijgt.

Pov Jorik
Man waarom doet ze dat! Ik probeer haar neutral aan te kijken wat moeilijk gaat. Ik zie dat haar ogen met tranen vullen. Ze loopt huilend weg. Fack dit doet pijn om haar zo te zien

Pov Marloes
Niemand mag me meer zeg ik tegen mezelf in de spiegel. Ik ben dik zegt een stem in mijn hoofd. Ik ben niet dik ik ben normaal zeg ik tegen mezelf. De stem is weg. De deur gaat langzaam open. Bokoe komt binnen. Ik ga op bed zitten. Waarom gebruik je die shit vraagt hij. Ik een stem in mijn hoofd zegt dat ik dik ben snik ik. Hij drukt me tegen zich aan. Marloes we hebben alles weggegooit zegt hij. Ik knik dankbaar.

Bad girl, Brave boy. (B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu