KASIMPATI

98 1 0
                                    

Okuyacağınız hikaye tam anlamıyla kurgudan ibarettir . İlerleyen bölümlerde rahatsız edici içerikler bulunmaktadır , bu bölümü tanıtım amaçlı düşünebilirsiniz . Umarım beğenirsiniz <3

Bilmiyorum ;

Keşke aynı anda ayrılsak şu dünyadan
Ne sen geriden gelsen , ne ben geride kalsam
Bu dünyadan ayrılmaya yemin etmişken ben
Seninle attığım her adımla bir çiçek misal
Yaşamak için yaşayan ...

🔗

🔗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🔗

"kelebek etkisi 1"

Her gün yeniden fark ediyorum ne kadar sevdiğimi...
Çözemiyorum neden sen ve neden seni bu kadar çok sevdiğimi .
Peşine düşüyorum , gülüşünü arıyorum gözlerinde .
Bana hayat veren tebessüm sen ve yine sensizlik içinde dakikaları bilip yanındayken günleri unutan bir ben .
Ve tek bir soruyla kalıyorum bana acı veren
Aynı geceyle bakar mıydı gözlerin ?
Her şeye sebep olanın ben olduğumu bilsen ?

...


20.06.2012

Az önce bir yıldız kaydı , doğduğu gün hayatını kaybeden kadın yerine bir dilek diledim . Nefesim tutuldu koca bir kan göletinde en mutlu anımda ben ilk kez ölmeyi istedim . Ne yaşamanın bir önemi kaldı ne de benliğimin bir anlamı ama durmak zorundaydım yaşamak zorundaydım , küçük bir kız çocuğunun korunması için , gözyaşları için , korkmaması için . Yaşamak zorundaydım ...

Kendi hayallerim ve mutluluğumu da gömdüm mezarına , toprağını ise onun en sevdiği çiçeklerle süsledim anlamını ise o gün çok daha iyi anladım . Kötü günlerin habercisi demekmiş , kötü anıların hatırlatıcısı; kasımpatı ...

Bir ev vardı ormanın en derininde kocaman bir bahçesi , dışarıdan bakıldığı zaman hoş bir manzarası . Ama içi daha güzeldi bir anne vardı en önemlisi hayatta olan bir anne , sessiz çığlıklar yerine oyun kahkahaları atan minik bir kız çocuğu , iyilik için çabalayan güçlü bir adam vardı suçsuz bir adam . Eğlenceli bir delikanlı vardı mesela , daima gülen .Ve ben vardım kendini güçlü zanneden .

Bahçe soldu , ev olduğu gibi duruyordu içinde ne hayat kaldı ne de kahkaha atan bir kız çocuğu suçsuz adam yok oldu eğlenceli çocuk tebessüm bile edemezken geride yalnızca ben kaldım . İnsan bazı şeyleri çok geç fark eder , güçlü olmadığımı anladım ben de, aslında hiçbir şeydim kocaman hayatta . Çaba ve umuttu beni ayakta tutan .

𝓘𝓬𝓲𝓶𝓲𝔃𝓭𝓮𝓷 𝓑𝓲𝓻𝓲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin