Stilist'in verdiği elbiseyi giyidim. Ve makyajımı yapmaya başlamışlardı çok heycanlıyımm. Yurttaki tatsızlık yüzünden biraz morelim bozuktu ama şuan o kadar değildi. Herşeyim hazırdı sadece üyeler değildi. Hıh bide ben geç hazırlanıyomuşum. Koltuklara geçip onları bekledim beklerkende instagram'a girdim bu halimi atsammıu diye düşündüm ve atmaya karar verdim.
(Bunun Deju olduğunu düşünün)
Moa_00= Unniee çok güzelsiinn.
Star~girl= woaahh cidden o çok güzel.
Starmy_Moa= Duyduğuma göre gruba yeni bir üye gelmiş. Ve unniem le arası iyi değilmiş. O kız unniemme bişi yaparsa keserim onu.
Kpopbok=ıyy iğrenç.
Armymoa= @kpopbok seni s*ker s*ker çoğaltırım kes sesini piç kurusu!
+1.980 mesaj daha fazlası için dokunun
Fanlarım bu aralar artmıştı bu beni mutlu ediyor. Telefondan başımı kaldırdığımda 5 tane melek bana feliyordu
"Tanrım sanırım cennetteyim. Hepiniz çok yakışıklısınız. Ben sizi nasıl koricam ooofff yaağ" diye söylenmeye başlamıştım " seninde biz0den farkın yok vee o elbise ćok açık olmuş. Değiştirme gibi bir şansın yok mu? " dedi Kai 'hayır' anlamında başımı salladım "eee bizimde seni korumamız gerekicek biri sana yavşamsında." Dedi Beomgyu. "Zaten yavşayamazlar yanında ben varım onun yanında. Elini sürenin elini keserim" dedi Yeonjun biz kahkaha atarken Lara gelmiştik hepimiz susmuştuk. Kabul edelim Larada güzeldi "neden sustunuz oppa beni sevmiyormusunuz." Dediz Lara görmeyeli pick me leşmiş ıyy "sevmiyoruz" dedi Soobin düz bir ifadeyle ortam gergindi.
Ortamdaki havayı dağıtmak için konuştum" ee hadi gidelim geç kalıcaz dedim" haep birlikte arabaya bindik
•••
Arabadan indiğimiz gibi flaşlar patladı. Ben Yeonjun hyung'un yanında gidiyordum. Herkes benimle ilgili sorular sormaya başlamışlardı arada Larayla ilgili sorularda soruyorlardı.
Sonunda kapıfan içeri girmiştik. Vee karşımızda Bts onlarla konuşmayalı çok olduu. Koşarak, hayır uçarak yanlarına gittim ve hepsine teker teker sarıldım.
"Sizi çoooookkk özlemişiiimm" dedim "bendee sdni çook özlediiim ama sen fazla güzel olmuşsun. Herkes sana hayran hayran bakıyor" dedi Jimin somurtarak çok tatlıydı. " Merhaba sunbae. Görüşmeyeli nasılsınız" dedi Soobin " biz iyiyizde bu kim" dedi Yoongi hyung " benin adım Lara gruba yeni katıldım." Dedi Lara jungkook yavaşça kulağıma yaklaşarak " bu kızı hiç sevmedim" dedi ve geri eski halin ne döndü. Bende onu onaylarmişcasina kafamı salladım.
•••
Bir süre sonra oturmuş sunucuyu dinliyorduk sağ tarafımda Soobin, sol tarafımd aYeonjun oturuyordu. Sunucu birsüre sonra ismimjzi söyledi. Biz grupça olayın şokunu yaşıyorduk. Aslında bizden çok Tae sevinmişti. Biz sırayla sahneye çıktık ve Soobin konuşmaya başladı " bize bu ödülü laik gördüğünüz için çok teşekkür ederiz. Ayriyetten Moalar ve bts sunbaeleremizede çok teşekkür ediyoruz. Evet aramızda yeni bir yüz var. Bu kişi TXT'nin yeni üyesidir." Dedikten sonra kendini tanıtması için mikrofonu Laraya verdi...
•••
Ödül töreni bitmişti. Ben hayranı olduğum Stray kids'e bakıyordum. Evet ben bir stayım. Onlara bakmayı kestim ve kendi aralarında konuşan 5'liye döndüm. Onları dinlerken yanımda bir hareketlenme hissetim.
Baktığımda inanamadım çünkü Stray kids yanımda. Ciddib olamazsın! "Merhaba Deju bir süredir bize baktığını gördüm" dediği an kızarmıştım " al Bangchan naptın kız domates oldu yaa" dedi seungmin " ne ya ama öyle sabahtan beri bizi gözetliyo bizim fanımız bence" dedi hyunjin" çok mu belli ettim yaa" dedim " ee heralde neyse söyle bakiyim biasın kim?" Dedi Felix " benim biasım....Hyunjin" dedim " yaa ama seçe seçe bumu burda seungmin varken" dedi hepimiz kahkahalara boğulmuştuk birsure konuştuktan sonra numaralatını almıştı ben üyelerle sarılmıştı sıra Hyunjine gelmişti ona sarıldıktan sonra bileğimde bir çekikme oldu.
Soobin bileğimi sıkı bir şekilde tutuyordu ve acıtıyordu da. Beni sürüklüyerek dışarı çıkardı ve konuşmaya başladı" Deju artık dayanamıyorum. Bikerek yapıyorsun dimi! Senden hoşlandığımı bile bile yapıyorsun! Anlaman için o kadar şey yaptım nasık anlamadın! Aaah suç bende senden hoşlandığımı, san aşık olduğumu yüzüne söylemeliydim. Deju ben sana aşğım benimle çıkarmısın? " dedi Soobin...ban çıkma teklifi etmişti biraz donup kaldıktan sonra Soobinin üstüne atlayarak " evet...seninle çıkarım! Bende senden hoşlanıyorum Soobin" diye baģırdım.
" o zaman müsadenle" dedi ve dudağım yapıştı bende ona karşılık verdim" 1-2 dakika öpüştükten sonra ayrıldık ve üyelerin yanına el ele tutuşarak gittik.
"Ooo siz nerdesiniz bakiyim." Dedi. Beomgyu sonra ellerimize bakarak bağîrdı " Laaağnn ne ara oldunuz! Atrıca nedeğn bana söylemedin" dedi Beom " ilk senin haberin oldu yahh! Kızma banaa" dedim ve trip atar gibi kollarımı bağladım " ooff ama bee hee Soobin hayırlı olsun karşim gül gibi kızı kaptın nasıl bir his" gülerek onları izliyordum" anlatımmayacak kadar güzel tabibsen anlamazsın çünkü sen sapsın gsjsjsjsj" dedi
(Böyle böyle üyelerin yanına giderler ve herşeyi anlatırlar. Lara bundan pek hoştut durmuyordur. Hep beraber ýurt'a giderler...)
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Spoi veriyim mi? Sanırım kötü bitircem sonunu eheheheheh.
Hadi bb size