Fazla takmamaya karar vermiştim. Çünkü Soobin'e güveniyorum. Lara yapsabile Soobin'in yapmayacağını biliyorum. Ve şuan koyu bir sohbetin içinde olduğu için fark etmemiştir bence.
Çocuklara selam veridim. Lara'ya göz devirdikten sonra yukarı çıktım. Bu aralar abimi çok boşlamıştım. Onunla konuşsam iyi olur.
Hızla üzerimi değiştirip yatağıma girdim. Ve telefonumdan abim'in numarasını çevirdim.
Telefonu çalıyordu. Ama açmıyordu. Böyle böyle baya bir aradım. Ama hiçbirine cevap vermedi bende hızlıca yatağımdan kalktım. Tam dolabımı açmıştım ki telefonum çaldı.
Hızla telefonumu aldım. Arayan abim'di. Zaman kaybetmeden telefonu açtım.
"Alo, Deju birsorun mu var?" Dedi abim " Abi sen iyimisin?! Hasta falan mısın kaç kere seni aradım ama hiç birini açmadın!" Diye çıkıştım abime " ooww abisi'nin meleği abisi'ni mi merak etmiş." Dedi abim" yaahh! Dalgaya alma beni seni ne kadar merak ettim bilemezsin. Kalbime iniyordu"
"Meleğim korkma. Hem açmamamın sebebi yengen :D" Dedi abim" ha iyi o zaman bend- nE! Yengem mi???!!" Dedim sertçe
" demek hemen beni sattın ha yazıklar olsun sana. Demek bir kız yüzünden telefonları mı açmadın. Pislik. Ee yangem nasıl selam söyle bari."
" Bu kadar hızlı U dönüşü görmedim. Ve senin yerine kimse geçemez meleğim tamam mı. Meleğim benim kapatmam lazım sonra ararım söz."
Dedi ve kapattı ona trip atmak için bir sebep. Ve yengem'e sabır diliyorum. Kesin abim'in yanında aklını kaçırır. Onun için üzgünüm.
Uykum geldiği için yatağıma girip yattım.
•••
Sabah Beom'un bağrışlarıyla uyandım. Kesin birşeyler yaptı ondan bağrıyordu. Bende onu susturmak için aşağın indim. Ama Beom Yeonjun hyungla değil. Soobin ile kavga ediyordu. Ben geldiğimde ikiside susmuştu.
" Ne oldu neden kavga ediyorsunuz?" Diye sordum ama kimse cevap vermedi. Onun yerine Yeonjun hyung beni kolumdan tutup mutfağa getirdi.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Nasıl olmuş? Sanırım yakın bir zaman'da final yapabilirim. Kendinize iyi bakın sizi sevirem ♡♡