Sabah erkenden kalkıp yurt'a gittim birkaç eşyam orada kalmıştı. Oraya gitmek istemezdim ama zorundayım işte!Kapının önüne gelip kapıyı çaldım.
Kapıyı Kai açmıştı."Noona~ nerelerdeydin seen bizi bıraktın sandığm"
Ya! Ona kaç kere dememe rağmen bana unnie diyor ondan sadece 2 saat büyüğüm!
"Kai kaçkere dedim bana noona deme diye aramızda sadece 2 saat var!"
"Bu seni yaşlı yapar bir kere!"
Yavaş yavaş sinirleniyordum çok sinir bozucuu!!
"Lan kai! Neredesin siktim oğlum seni!"
Kai'nin bişiler yaptığı çok belliydi. Acaba ne yaptıda taehyun bukadar sinirlendi.
"Ne yapmışım ki! Özlemek suçmu! Dimi unnie suçmu özlemek"
Ben bunu döverim! Taehyun olum al bunu napiyorsan yap amk.
"Taehyun sakin ol relax kardişim. Şimdi ne olduda bu şerro seni sinir etti."
Çok mwrak ediyordum acaba bu göt ne yaptı. Taehyun ilk önce beni içeri aldı.
Kolyuğa oturduktan sonra anlatmaya başladı.
"Bu mal sen gittin diye odana girmiş ve sana ait olan birşeyler aramış. Belki kokun hâlâ üzerindedir diye. Hırkalarından birini almış ve kokunu içine çekeerek ağlamaya başlamış ama nasıl ağlıyo odan mahvoldu heryeri dağıtmış bu mal! Ve bu mal orayı toplicak. Dimi Kai!?"
Bunların hepsini bir nefeste anlattı. Oha mk.
" ha bide onunla kalmadı odasındaki bir peluş'a ismini verdi."
Neeğ!! Yok artık o kadar değil be.
"Ciddi olamazsın! Beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum. Ah sanırım ağlicam."
Onları cidden özlemiştim. Biraz daha konuştuktan sonra Kai teahyunla konuşmamızdan sıkılmış olacak ki televizyonu açmıştı.
Biz taehyunla konuşmaya devam ederken Kai sesli bir küfür savurmuştu. Ne olduğunu merak ettiğimizden hızlı adımlarla Kai'nin yanına gittik.
Ah! Cidden...benden ayrıldıktan sonra direk Bang Pd'nim'e söylemiş mi?!
Haberde Soobin'le ayrıldığımızı açıklayan bir mesaj twite vardı bu Bang Pd'nim dendi. Tabii ki bunun olacağını biliyordum! Asıl şaşırtan Bang Pd'nim'in benden ayrıldıktan sonra Lara ve Soobin'in birlikteliğini açıklayan bir twite atmiştı.
Kendime zor hakim oluyordum her an çıldırabilir burdaki herşeyi yıkabilirdim.
•••
Soobin
Deju'dan iğreniyordum. Gerçekten çok iğrenç bir insanmış. Bunları Lara olmadan öğrenemezdim iyi ki o gün beni durdurduğunda onu dinlemişim.
Deju'dan ayrıldıktan bir süre sonra Lara'yla çıkmaya başlamıştım. O gerçekten çok iyi bir insandı.
..............................
..............................Nasıl olmuş? Sizce Deju ne yapmış Lara Soobin'e ne gibi bir yalan uydurmuş olabilir?