O kavganın üzerinden 3 gün geçmişti. Soobin, Beomgyu'yla hiç konuşmuyordu.
Ama bir tuhaflık daha vardı. Lara'yla oturduğu o günddn beridir bana soğuk davranıyor, umursamıyordu.
Onun yerine Lara'ya çok yakın davranıyordu. Hatta bir programda yarışmayı kazandığı zaman ilk Lara'ya sarılıyordu. Artık dayanamıyorum. Ondan ayrılıcaktım...her ne kadar istemesemde.
Tüm üyeler salonda oturuyordu ben yeonjun ve kai'nin ortasına oturmuştum. Taehyun ve Beomgyu'da tekli koltuklarda oturuyorlardı. Vee soobin ve lara...ikisi yan yana oturuyordu...
Sinirle ayağa kalktım. Hızla soobinin yanına gittim.
" soobin!" Diye bağırdım " ne var yine deju!" Diye bağırmıştı bana böyle davranması kalbimi kırıyordu.
"Soobin kaç gündür bana sooğuk davranıyor, umursamıyorsun ne oldu?! Beni artık sevmiyormusun" diye sordum ağlamaklı sesimle.
Bana yandan bir gülüş yaptı." Neden soğuk yaptığımı ögrenmek mi istiyorsun! İyi açıklıyor seni artık sevmiyorum! Nasıl sevdin mi açıklamamı?! "
Bu sözleri söylediğin an beynimden vurulmuşa döndüm. Ağlamak üzere olduğum ve titreyen sesimle konuştum" i-iyi ayrılalım o zaman "
Her ne kadar istemesem de yapacaktım bunu ve belli ki artık Lara'yı seviyor. Nede olsa sevenleri ayirmamak lazım dimi?
Koşarak yukarı çıktım ve üzerime raskele birşey alarak giydim. O kadar kötüydüm ki bavul hazırlıyamadan yurtan koşarak çıktım.
Arkamdan bağrış sesleri geloyordu umursamadan oradan gittim. 5 dakika sonra abim'in evine gelmiştim. Kapının ziline bastım. Kapıyı sevimli bir kız açmıştı.
Sanırım abim'in sevgilisiydi. " aah siz kimsiniz ve size ne oldu?" Diye sordu o zarif sesiyle. Tam konuşucaktım ki abim seslendi " o kim miş bebeğim" diye bağırmıştı. Abimi takmıyarak kendimi kadına tanıttım" aah ben deju. İçerdeki ayıda benim abim" dedim titreyen sesimle.
" ahh b-ben bilmiyordum içeri geç. Hadi" kız çok sevimliydi. Acaba abim'i çok mu aradı sormam lazım.
"Aahh meleğim gelm- LAAĞN NOLDU SANA GÖZLERİN KIZARIP ŞİŞMİŞ BİŞİ Mİ YAPTILAR SANA!! NİYE BÖYLE SAKİNSİN KONUŞSANA!!" diye bağırmıştı abim.
"Bebeğim sakin ol belli ki kız anlatmak istemiyor biraz sakinleşsin sonra anlatır. Tamam mı kızı rahatsız etme." Dedi yengem " ama-" diye itiraz etti abim" ne ama! Kız burda ağlamış sen itiraz ediyorsun sus ve otur yerine!!"
O an anladım abim'i idare edebilicek kız buydu.
" abi odam hâlâ duruyor mu?" Diye sordum. Abim" tabi ki de duruyor sen gittiğinde nasılsa öyle orada" dedi abim. Ben de başımla onaylayıp yukarı çıktım.
Ve kendimi yatağa attım. Çok fazla ağladığımdan uyumuştum bile.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Nasıl olmuş?