Neler olduğunu anlamlandırabilmek için şaşkınlıkla etrafıma bakıyordum ki annemin ne oldu hediyelerini mi beğenmedin demesiyle kendime geldim. Sadece hayır hayır hepsi çok güzel diyerek koşarak odama gittim ve saati incelemeye başladım. Dakikalarca her yerini kurcaladım fakat normal eski bir saatten hiçbir farkı yoktu. Sanırım kısa süreli bir hayaldi gördüklerim diyerek ve aslında her zaman yaptığım gibi çok da umursamayarak evden çıkıp arkadaşımla buluşmaya doğru yola koyuldum. Arkadaşımla sözleştiğimiz gibi sinema salonunun önünde buluşacaktık. Fakat arkadaşım henüz gelmemişti. Defalarca arasam da ona ulaşamadım. Tek başıma sinemada film izlemek benim gibi sosyal fobisi olan biri için imkansızdı. Eve dönmeye karar verdim. Zaten kardeşimden gelen konsol oyununu oynamak benim için yapılacak tüm sosyal faaliyetlerden daha keyifliydi. Eve dönüş yolunda sinemaya gitmek üzere sözleştiğimiz arkadaşımı bir kafede lisede aynı sınıfta olduğumuz bir kız ile otururken gördüm. Gerçekten şok olmuştum ! Beni sinema salonunun önünde bekletip aramalarıma cevap vermeyip bir kız ile buluşmak için ekmişti. O benim en yakın arkadaşım hatta itiraf etmek gerekirse tek arkadaşımdı. Bunları düşünürken karşıdan beni gördü ve el sallayıp gelsene diye seslendi. Yaptığından hiç utanmamışçasına gülümsüyor ve bir de beni yanlarına çağırıyordu. Kafamı çevirip hızlı adımlarla oradan uzaklaşmaya başladım. Arkadaşım ise koşarak ve durmamı söyleyerek arkamdan geliyordu. Durdum sert ve sinirli bir şekilde ''Ne var?'' dedim. Asıl sende ''ne var'' neden selam vermedin neden yanımıza gelmedin dedi. Sen yaptığın şeyin farkında değilsin sanırım sözleşmiştik ama beni sinema salonun önünde beklettin defalarca aramama rağmen telefona cevap vermedin hem de burada başka biriyle otururken beni yanına çağırıp gelmemi bekliyorsun dedim. Ne sineması ? Ne sözleşmesi ? Evet gitmek istiyorduk filme ama biz seninle bunun için sözleşmedik ki ayrıca telefonumu içeriye şarj olması için vermiştim aradığını görmedim yoksa neden açmayayım dedi. Tabi ki söylediklerine inanmamıştım. Arkamı döndüm ve bir şey söylemeden yürümeye devam ettim. Arkadaşım tekrar arkamdan geldi ve kolumdan tutup ''gerçekten ne sineması'' dedi. Ya yalan söylemeyi beceremiyordu ya da beni salak yerine koyuyordu. Seninle dün konuşmadık mı al işte mesajlarımız burada duruyor diyerek telefonumu cebimden çıkardım ve mesajları açtım fakat telefonumda onunla olan dünkü konuşmalarımız yoktu. En son bir hafta kadar önce üniversite sınavı başvuruları için konuşmuştuk. ''Mesajlar buradaydı, dün konuşmuştuk'' dedim.
Şok olmuştum. Bu neydi şimdi!!??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmiş Zaman
Fiksi IlmiahArkadaşlar şiir kitabımın dışında yen bir hikaye yazmaya karar verdim. Bu duygusal bir hikaye olmayacak fakat desteklerinizi bekliyorum. 🙏🏻