********נאיה נכנסה לחדר השירותים בזמן שאני התעסקתי בכמה דברים שהייתי צריך לארגן.
אחרי כמה דקות שמעתי שהיא קוראת בשם שלי ויצאתי חזרה למרכז הבית.
היא ישבה על האי באמצע המטבח, הרגליים שלה גם היו על האי בחצי כיפוף ופתוחות לשני הצדדים.
היא סימנה לי עם האצבע להתקדם לכיוונה. עשיתי כרצונה והתקרבתי.
היא הרימה את השמלה והופתעתי לגלות את הצלע כבש שנשארה מהמסעדה, נמצאת בתוך הכוס שלה.
״אני יודעת. אני יודעת שבערב שישנתי אצלך, קמת בלילה ועשית עלי ביד. לא רציתי שתראה שאני מתעוררת.״
״אני ממש מצטע-״ אמרתי בבושה והיא קטעה אותי באמצע ושמה לי אצבע על הפה.
״הדליק אותי לראות שאתה ככה רוצה אותי, אפילו כשאני ישנה הצלחתי לגרום לך לגמור. אפילו שקיוויתי שבמקום שתגמור ביד, תגמור לי על התחת.״
היא אמרה בזמן ששחקה לי בשפתיים.
״עכשיו אני רוצה שתאכל את הצלע מתוכי״.
בלעתי רוק, הזין שלי התחיל לעמוד כל-כך, כמעט שלשלתי על עצמי מרוב התרגשות.
״למה אתה מחכה? מקווה שלא שבעת מהמסעדה״ היא שאלה ופתחה את הרגליים שלה אפילו יותר והתקדמה טיפה לכיווני.
״ברור שלא״ אמרתי וכמובן שהתחלתי בעבודה.
בהתחלה לעסתי את החלק של הצלע שיצא בחוץ, ולאחר מכן משכתי טיפה עם השיניים והוצאתי קצת יותר לבחוץ, המשכתי לזלול עד שהגעתי לעצם.
הרמתי אליה מבט בשאלה וראיתי שהיא מסתכלת עלי ומחייכת.
היא הוציאה מתוכה את העצם ואמרה ״עכשיו תלקק מפה הכל״.
ליקקתי את טעם הכוס שלה והבשר שהיה בעצם, בלי להשאיר טיפה.
״ילד טוב״ היא אמרה וחייכה.
״עכשיו תלך למלא לי אמבטיה״
ידעתי שהיא ילדה מפונקת, אני מכיר את אבא שלה. הייתי מוכן לזה.
רציתי להיות העבד שלה.מילאתי את האמבטיה וחזרתי למטבח, הרמתי אותה בתנוחת כלה ולקחתי אותה לכיוון המקלחת.
הורדתי אותה והיא עמדה, הסתכלה עלי ואמרה ״למה אתה מחכה? תפשיט אותי״ כמובן שמילאתי את הפקודות כמו ילד טוב והורדתי לה את השמלה, היא נשארה מולי ערומה.
בחנתי את הגוף שלה שהיה מעוצב בדיוק כמו שאני אוהב.
הפטמות הורודות שלה הזדקרו מהקור וכל-כך רציתי לנשוך אותן.
הכוס החלק שלה היה מלא בשמן ותבלינים מהצלע.
״תלקק לי את הכוס ותנקה אותו, אני לא רוצה שישאר באמבטיה.״
ירדתי על הברכיים והכנתי את הפנים שלי לתוך הכוס שלה.
ליקקתי אותו מכל הצדדים, כל כמה זמן הכנסתי קצת את הלשון שלי וליקקתי את הדגדגן, היא שחררה גניחות קטנות והוציאה לי קצת את
הפנים, שאחזור ללקק רק מבחוץ.
״נאיה״ אמרתי כשהפנים שלי עדיין בפנים.
״כן אלכס?״ היא שאלה.
״הצלע הייתה בתוכך, את רוצה שאנקה גם בפנים?״
״כן.״ היא אמרה ופתחה את הרגליים קצת יותר, כדי שהגישה לשם תהיה יותר קלה.
החזרתי את הפנים שלי חזרה לתוך הכוס שלה והתחלתי ללקק בפנים, דחפתי את הלשון הכי בפנים שיכולתי, תוך כדי שאני מסובב את האף שלי על הדגדגן שלה, מה שגורם לה לגנוח יותר חזק.
הרגשתי את הטפטופים של הכוס שלה זולגים לי על הפנים ורציתי לשתות ממנה את הכל.
היא עצרה אותי, הוציאה את הפנים שלי מבין הרגליים שלה ונכנסה לאמבטיה..
מיהרתי להוציא את הסבון והיא עצרה אותי. ״אל תסבן״ רק תשפוך עלי מים ותשפשף אותי עם הידיים שלך״.
עשיתי כרצונה והתחלתי לשפשף את הגוף הנע שלה עם הידיים שלי, מתמקד כמובן באיזורים החשובים.
הרמתי את ידה והתחלתי לשפוך מים ולשפשף אותה, ירדתי לכיוון בית השחי והתמקדתי שם יותר.
לאחר מכן התקדמתי לכיוון החזה, שפכתי עליה עוד מים עם הידיים והתחלתי לעסות לה את החזה. שיחקתי עם הפטמות שלה בין האצבעות שלי והיא שחררה גניחות קטנות.
ירדתי לכיוון הבטן והמשכתי משם לאיזור המפשעות.
עצרתי קצת יותר זמן ועיסיתי לה את כל הכוס, לא השארתי חלק שלא נגעתי בו. המשכתי לכיוון הרגלים עד שהגעתי לכפות רגליים.
ניקיתי בן האצבעות בצורה יסודית, שלא מביישת אדם שעבד בזה שנים. כמובן שהפטיש המשוגע שלי לכפות רגליים לא עזר לזקפה שלי לרדת.היא יצאה מהמקלחת והבאתי מגבת. הפעם בלי שתפקוד עלי, החלטתי לנגב אותה בעצמי.
בזמן שניגבתי לה את הרגליים היא התכופפה אלי ואמרה ״עכשיו אחרי האוכל אתה צריך לשתות.״ והתיישבה על שפת מקלחת.
חיכיתי לראות מה הכוונה.
לאחר כמה שניות זרמים של שתן יצאו לתוך האמבטיה.
״לעשות לך מיקי מיקי? או שתסתדר לבד?״ היא צחקה.
לא ממש הבנתי את הבדיחה או את הבקשה, הסתכלתי אליה וכיווצתי גבות במין מבט שואל.
״תשתה״ היא פקדה.
כמובן שלא שאלתי שאלות והתחלתי לשתות ממי האמבטיה.
ההרגשה שהגוף היפה שלה היה שם וכל המיצים שלה, פשוט הכניסו אותי לאקסטזה.
אני לא ציפיתי לזה ואני לא מפסיק להיות מופתע מהבחורה.
אני ידעתי שהיא מושלמת, ואני מבטיח שבכל יום שאני נמצא על הכדור הזה, אני אראה לה שאני שווה אותה.*********
YOU ARE READING
Fetish
Romanceנאיה, הילדה הכי יפה בגן. ככה תמיד קראתי לה. זו הבת של הבוס שלי, ואחרי 4 שנים כשהגיעה לגיל 20, סוף סוף יש לי הזדמנות להראות לה מה אני מוכן לתת לה. היא אלה. ומגיע לה יחס של אחת כזאת. הספר לא מתעסק יותר מידי בעלילה. בנוסף, פחות גם התעסקתי במראה הדמויות...