-Miért nem keresel végre magadnak egy nőt?-kérdezte Charles, Logan-től.
-Azon vagyok-mutatott rám, majd Charles cinikusan nevetni kezdett.
-Akkor mondom máshogy...
-Mi a picsáért nem keresel magadnak egy olyan nőt aki SZABAD?!-emelte ki a lényeges részt.Logan teljesen lefagyott, majd a bátyám odasétált Sargeant mellé és a kezét a vállára rakta.
-Loane és Charles már együtt vannak-világosította fel.
-Sokan vannak együtt valakivel és közben mással is-mondott ennyit a srác.
-Pierre!-szólította Nina majd a fejét kezdte el csóválni.
Mintha a lány már tudta volna, hogy most valami frappánssal fog előállni a bátyám.
-Jajj Logan...sokmindenről nem tudsz!
-Remélem világosabb, ha azt mondom, hogy Charles megkérte a húgom kezét és nem érdekel mit mondasz, menj el-parancsolt rá.A srác szótfogadva elment.
-Ez most komoly?-néztem Pierre-re.
-Hát kitudja, lehet megkéri a kezedet-vont vállat, majd Charles-ra néztem aki teljesen piros volt.
-Menthetetlen ez a banda-csavargattam meg a szemeimet.
-Hát Kössz-mormogta Lando, majd otthagytam őket.
Én bementem a kávézóba, mert azt éreztem kell egy kicsit a magány, hogy gondolkozhassak azon, amit a bátyám mondott.
A kávézóban ülök és iszom a kávémat, amikor...
-Szia!-ült le velem szembe hatalmas mosollyal Esteban, a bátyám csapattársa.
Furcsa, hogy ők nem annyira vannak jóban pedig együtt nőtek fel.
-Szia!-sóhajtottam.
-Jól vagy, mert hallottam, hogy mi történt-kérdezett rá.
-Persze, már egyre jobban, Charles és a többiek is segítenek, elterelik a figyelmemet-magyaráztam mosolyogva.
-Mindenki tudja már-jegyzi meg.
-És mindenki aggódott érted-Ez édes, de nem kell-legyintettem.
-Rég láttalak már, csak ezt az interjú közben nem akartam mondani-felelte.
-Igen, már nem most volt amikor még gyerekek voltunk
-Hát nem, de én megyek mert megölnek-nevetett.
-Elújságolom mindenkinek, hogy jól vagy!-kiabálja még oda.-Bolond-nevetek magamban.
Én mindigis bírtam Estie-t.
Az emberek a kávézóban lévő tv elé tapadtak, hogy lássák a második szabadedzést.
Én ezt most inkább kihagytam, az asztalnál ültem és olvastam.
Próbáltam kikapcsolni.
De nem ment, mert az járt a fejemben, mi van ha Charles megakarja kérni a kezemet?...
Igent mondanék, de mivan, ha megbánnám és nem azért mert őt nem szeretem, hanem mert velem van a baj...
Nem szeretnék tévedésből hozzá menni valakihez...
Ha hozzá megyek akkor az életem végéig tartson!
-Úristen!-zökkentett ki az emberek kiáltozása.
Leraktam a könyvemet, majd nyugodtan odasétáltam a rengeteg emberhez.
-Mi történt?-kérdeztem egy szemüveges nőtől.
DU LIEST GERADE
Together or Nothing
RomantikLoane Gasly, Pierre Gasly huga. A lány picurka kora óta ismeri és szereti, szerette a monacoi Charles Leclerc-t, de sosem merte be vallani neki. Talán végre bevallja? És a mindent túl reagáló bátyj mit fog szólni?