tizenötödik fejezet

672 37 1
                                    

Loane Gasly

Amint kiejtettem a számon, hogy "én is szeretlek" inkább sietősen eljöttem a Ferrari épületétől.

A gondolataim tengerében épp belebotlottam a főnökömbe.

-Szia Loane! Most kellene menned az Alphine-os srácokhoz-felelte.

Bólintottam neki egyet és az Alphine épülete felé vettem az irányt. Feszült vagyok hisz itt van a bátyám is, aki már 20 éve ismer, fel fog tűnni neki, hogy nem éppen kerek a világ az én buksimban jelenleg.

-Sziasztok!-léptem be az épületbe.

-Szia húgi! Baj van?-kérdezősködött Pierre.

-Nem, nincs.
-Jöttem hozzátok, tudod itt dolgozom-magyaráztam neki.

-Nyugi már azért a fejemet ne harapd le!

A bátyám az asztalhoz hívta Ocon-t is és belekezdtünk az interjúba.

-Az évek során bármilyen szorosabb kapocs kialakult köztetek?-szegeztem a bátyám felé a kérdésemet.

-Igazából egy alapvető igen, de nem tekintünk úgy mintha barátok lennénk.

-És persze ebben minden pilóta megegyezhet, hogy az első és legfőbb elenfelünk a csapattársunk-folytatta Esteban.

-Aha értem-bólintottam.

-Lehet egy kérdésem?-szólt közbe Pierre.

Bólintottam neki majd elmosolyodtam és a kamerába néztem, hiszen ezeket az interjúkat fel is kell venni.

-Nekem is lehet feléd kérdésem?-kérdezte.

-Nyugodtan, bármit!

-Rendben!
-Gondolod, hogy a munkádból adódóan kialakulhat bármely pilótával kapcsolatod?-tette fel a kérdését a bátyám, amiért a valóságban lekiabálnám, de itt ezt ebben a helyzetben higgadtan kell kezeljem és ésszerű választ kell adjak.

-Nem tudom mit hozhat a jövő, de nyilván a magánéletem is nagyrészben befolyásoló ok lehet a szerelmi életemben, hisz nem egy pilótával van szoros kapcsolatunk-mosolyogtam rá kellemesen, de nyilvan megtudtam volna fojtani.

Az interjúnak vége lett, majd a bátyám már kamera nélkül is persze feltette ezt a kérdést.

-Figyelj Pierre! Nem tudom-vontam vállat.
-Ha most Charlesra gondolsz akkor igenis bizonytalan vagyok.

-Igen persze értem-bólogatott.

-És ha megbocsájtasz mennem kell-sétáltam ki az épületből.

-Loaneeee!-visított Lando.
-Végre megvagy!

-Valami történt talán?-kérdeztem.

-Most van Charles és Carlos a színpadon-mutatott a háta mögé.

-Igen, és mit kezdjek vele?

-Gyere!-húzott engem a kezemnél fogva egészen a színpadig, amikor is meghallottam a nevemet.

-Sokan beszélnek erről a képről amint te és az új riporter lány, Pierre Gasly húga van-mondta a színpadon interjúztató hölgy.

Charles egy kicsit nevetni kezdett.

-Hát igen, egyébként "Pierre Gasly húgának"-mutogatott a kezével.
-Nagy célja, hogy ne a bátyjáról ismerjék csak meg, Loane Gasly az ő becses neve-vigyorgott a srác.

-És mit tudhatunk a ti kettőtök kapcsolatáról?-tette fel a kérdését a hölgy.

-Ez már a magánéletben való túrkálás!-jelentettem ki Lando felé fordulva.

-Közel állunk egymáshoz!
-Ezen a képen egyébként egy Ferrari eseményen vagyunk-nézett a monacoi a kivetítőre, majd amikor vissza nézett a tekintete megakadt rajtam.

-Oh a picsába!-szólaltam meg.

-De itt is van!-mutatott rám Charles majd az interjús hölgy felhívott a színpadra.

A kezembe nyomtak egy mikrofont és leültették Charles mellé.

-Loane most tőled is hallani szeretnék erről egy pár szót.

-Először is, Hello kolléga-mosolyogtam a hölgyre aki mókásan vissza is köszönt.
-Másodszor is pedig ez az interjú nem rólam és Charles-ról illetve a magánéletükről kellene szóljon, hanem Charles-ról és Carlos-ról!

-Néha ilyeneket is szoktunk kérdezni főleg, ha egy pletykának lehet valóságalapja.

-Aha értem!
-Hát őszintén szólva-fordultam a közönség felé.
-Nem fogom az mondani, hogy mi csak barátok leszünk a jövőben mert már nagyon régóta ismerjük egymást, de azt sem fogom mondani, hogy együtt leszünk valaha hiszen semmi sem biztos-vontam vállat.

-Én is ennyit mondanék ehhez a témához-szólt a mikrofonba Charles majd ördögien mosolyogni kezdett.

-De abban a rajongók is megegyezhetnek, hogy a kis édes Charles Leclerc néha ördögi tud lenni-nevettem mire a közönség is így tett.

Megköszöntem ezt az érdek felhívást és lesétaltam a színpadról.

-Szóval nem biztos, hogy barátok maradtok?-incselkedett Lando.

-Néha a rajongók is érdemelnek őszinteséget-sóhajtottam, majd egy kislány szaladt oda hozzám.

-Szia Loane!-jött oda a lány anyukája.
-Csinálhatnánk veletek egy képet?

-Oh persze-mosolyogtam majd felkaptam a kislányt.

Az édesanya lefotózott minket majd a lány megölelt.

-Milyen szép hajad van nagylány!-bámultam a loknis haját majd megsimogattam.

A kislány anyukája mosolygott egyet majd odanyújtott egy füzetet és aláírást kért.

-Mi a neve a lánynak?-kérdeztem.

-Amaya

-Gyönyörű név!-jegyeztem meg.
-Tessék!-nyújtottam vissza a füzetet.

-Köszönöm! Te tényleg nagyon rendes lány vagy!-jegyezte meg az anyuka.

-Hmm, jó anyuka válik majd belőled-felelte Lando.
-Mila-val is mindig nagyon törődően bánsz!

-Szeretem a gyerekeket-vontam vállat.

Charles Leclerc

Talán ez volt életem legnehezebb interjúja.
Fent egy hatalmas színpadon, ahol mindenki lát. Jól jön, ha látnak, de rosszul ha épp azt látják, hogy teljesen elbambulok.

A végén az interjúztató hölgy inkább már csak Carlos-szal beszélgetett, de így is feltűnő volt, hogy végig Loane-t bámultam.

Egy kislány megölelte, majd Loane felvette őt.

Lehet valaki ennél is tökéletesebb, még anyukának is remek lenne.

Mint mindenben abban is első helyen lenne, legalábbis az én szememben...

Loane-nek igaza volt amikor az interjú közben felhívta a hölgy, hogy itt a pilótáktól kellene kérdezni, s nem másokkal foglalkozni, arról nem is beszélve, hogy furkálódott a magánéletükben. Mellékesen egy pillanat erejéig azt hittem, hogy a lány mindent elmond.

Lehet megbolondultam, de azzal a kislánnyal való viselkedése után most szivesen odamennék hozzá és végre megcsókolnám.

-Héj, Pierre!-jött velem szemben a srác.
-Húgod merre van?

-Szerintem Landoval ebédel-felelte, majd azonnal az ebédlő felé vettem az irányt.

Most megteszem! Nem érdekel, hogy ki mint mond vagy mit gondol! Ane tökéletes lány és ha valakit zavar, hogy köztünk lehet valami az sem érdekel. Hogy 6 év van köztünk? Leszarom!

-Szia Charles!-kiabált nekem messziről a lány.

Majdnem minden pilóta épp ebédel. Jó kör lesz ez, de nem érdekel mások véleménye, most nem!

Ig & Tiktok: rebs_writer

Together or NothingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora