Charles hírtelen leereszkedni kezdett, mire tágra nyíltak a szemeim és a szívem a torkomban kezdett el dobogni, majd azonnal felállt és kacagni kezdett.
-Még nem kérem meg a kezed-mondja.
-Látom, hogy félsz tőle-nevetett fel.-Nem, csak...-sóhajtok.
-Csak?-kérdezték egyszerre Carla-val.
-Csak aggódom, hogy valami baj van velem és...-vágott bele Charles.
-Te rohadt hülye vagy!-húzta fel a szemöldökét.
-Ez az egyetlen hibád-folytatta Carla.
-Aranyosak vagytok, de igencsak kételkedem magamban-sóhajtottam.
-Mitől félsz valójában, Loane?-kérdezte a lány.
A fejemet kezdtem el csóválni, majd tovább sétáltam a paddockban, Charles és Carla pedig a válaszomra várva utánam baktattak.
Semmit sem feleltem, hiszen az ember nem gyakran beszél az érzéseiről nyíltan, pedig néha jobb lenne.
-Ane nekünk elmondhatod, hisz Carla mint kiderült annak az utolsó senkiházinak a lánya, én pedig a barátod vagyok-magyarázza Charles.
-Hát ez kedves volt-jegyzi meg Carla.
-Teli vagy...-sóhajtja - kedvességgel-csóválta a fejét a lány.-O, mármint te nem vagy senkiházi csak...-magyarázkodik a srác.
-Semmi gond-legyintett a lány, majd mindketten rám néztek.
-Bemegyünk?-mutattam a Ferrari épületre, mire mindketten bólintottak.
Gondolkoztam egy darabig, hogy mit is kéne válaszul adjak nekik, hiszen nem fognak békén hagyni, legalábbis Charles biztosan nem.
Leültünk az asztalhoz bent az épületben, majd igencsak mélyen töprengeni kezdtem.
-Csak...-szólalok meg, mire mindketten azonnal rám kapták a fejüket.
-Félek, hogy nem leszek jó feleség, anya és, hogy nem leszek elég, hiszen Charles 6 évvel idősebb tőlem-magyarázom nekik.-Ettől féltem...-sóhajtja a monacoi.
-Azt hiszed rossz anya lennél?
-Láttalak a kislánnyal, aki odament hozzád és azt hiszem csodálatos anyuka lennél!-világosít fel a srác.
-Rossz feleség?-nevet fel Charles.
-A hibáiddal együtt szeretlek édesem!
-Sokkal idősebb vagyok, mint te?
-Igen, és én leszek a védelmeződ!-mondja büszkén.Ezekkel a szavakkal azonnal mosolyt csalt az arcomra, de nem fejezte be.
-Az biztos, hogy egy Gasly csajjal megkell küzdeni, de sosem adom fel, hogy érezhesd mellettem magad lehetsz, sosem adtam fel a múltban sem, hogy végre szeress és tessék...most itt ülünk és már az esküvővel viccelünk-mosolyog rám a srác.
Hát a lelkemig hatolt ezzel a beszéddel..
-Szóval nehéz eset vagyok?-húzom fel a szemöldökeimet.
-Ezt nem mondtam, csak kicsit önfejű vagy, mint...mint a bátyád-vont vállat.
-Hát csak van valami közünk egymáshoz-nevetek.
-Tényleg!-csapott a homlokára Carla.
-Az a lány Pierre-el, kicsoda?
-Azt hiszem a barátnője, vagyis megpróbálják együtt-mosolyogtam.
-Kika egyébként-mondtam.-Akkor azért volt olyan ismerős!
-Ő Francisca Gomes-magyarázta Carla.-Fhuu de ismerős a neve-nyavajogtam.
-Jobb mint Nina-mormogta Charles.
-Inkább nem mondok véleményt-sóhajtottam.
-Nina aranyos, csak túl szeszélyes, de a jelenlegi helyzet ezt tökéletesen tükrözi-magyarázom.-Mi van Nina-val?-kérdi Carla.
-Terhes-vágat rá a monacoi.
-Tessék?!
-Igen-bólintottam.
-Lando-tól-tettem hozzá.
-Jó kis páros-jegyzi meg a lány.
-Ja, Ane két legjobb barátja-mondta Charles.
-Szerinted a mi helyzetünk előnyös?
-A bátyám legjobb barátja vagy, ha valami történne köztünk és szakítanánk, akkor Pierre-el sem lenne már olyan a kapcsolatod-magyarázom.-Ne is mondj ilyeneket, hát még a végén bevonzod asszony!-felelte a srác mire felnevettem.
-Talán nem vagyok boszorkány-vontam vállat.
-Mindjárt jövök-mondta Carla, mert elkezdett csörögni a telója.
-Kedves lány-jegyzem meg.
-Túl gyorsan bízol meg emberekben szívem
-Tudoom, de...ő más!
-Te tudod, de itt leszek mindig, ha mégsem más akkor időben tudjak cselekedni-magyarázta.
-Hát én el sem tudom mondani mennyire szeretlek baszki-feleltem teljes komolysággal az arcomon, mire Charles felnevetett.
-Én úgyis ezerszer jobban szeretlek, már meg bocsáss-húzta fel a szemöldökeit.
-Mmm, nem hiszem-mosolyodtam el.
-Tudod min gondolkoztam?-nézett rám incselkedő mosollyal.
-Félnem kéne?
-Neem-csóválta a fejét majd közelebb hajolt.
-Szívesen tenném azt veled, mint amit Lando Nina-val-nézett először a bal, majd jobb szemembe és végül a számra, majd elmosolyodott.
Hírtelen le sem esett, milyen kis mocskos ez a Leclerc úr, de amint leesett azonnal ellepte az arcomat a pir.
Okééé akkor menjünk bele a játékba...
-Ha a bátyám megtudja, hogy ilyen huncut vagy, akkor szétvágja a fejedet, hiszen tud következtetni, abból, hogy egy pici élet csücsül a pocimban nyilván valamit kell is tegyünk-magyarázom.
-Hát pedig egyszer lesz gyerekünk!
-Egyébként kettőnk közül nem én voltam az, aki már akkor fantáziált, amikor még együtt sem voltunk-mondta kikerekedett szemekkel, azonnal elpirultam.Ig & Tiktok: rebs_writer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together or Nothing
RomantizmLoane Gasly, Pierre Gasly huga. A lány picurka kora óta ismeri és szereti, szerette a monacoi Charles Leclerc-t, de sosem merte be vallani neki. Talán végre bevallja? És a mindent túl reagáló bátyj mit fog szólni?