Kezdetek

116 7 0
                                    

Tiffany Melody Blance:
Hát nem tudok hol is kezdjem mert elég hosszú és bonyolult de mindent az elejétől. De először rövid tudni való rólam. Tifanny Melody Blance a nevem de a Tifannyt használom legtöbbször 22 élet évemet töltöttem. Monacóban élek a szülőföldemen ja amit legfőképpen ki hagytam az nem más mint az exem. Gondolhatjátok az, hogy ő csak egy ex már úgy is mindegy de az én exem nem akárki. A neve nem más mint.... Charles Leclerc. Ugye milyen jó? Leszögezem előre ő már nekem csak az EXEM semmi más. De most el is mondom a szakításunk történetét.

Egy szép tavaszi délután van otthon vagyunk életem szerelmével akivel már több mint két éve együtt vagyok aminek nagyon hálás vagyok és nem akarom,hogy véget érjen. Majd egyszer azt mondja Charles beszélünk kell. Én ettől a mondattól össze rándult még a gyomrom is. De utána mentem és vártuk,hogy melyikőnk fog megszólalni amit én tettem meg.

- Mi az valami baj van?- kédeztem tőle aggódóan. Mert itt még semmit sem sejtettem az egészből.

- Hát nem tudom hol is kezdjem- keresi a szavakat ami nálam bisztosíték ölő.

- Logikusan az elejétől és ne húzd az időt meg az agyamat.- mondom neki egy kicsit idegesebb hangnemben.- De térj a lényegre!

- Megcsallak....- én abba a helybe sokkot kaptam és összetörtem belülről, senkinek éreztem magam.

- Mióta......?- kérdezem tőle elnémuló hangba.

- 7 hónapja.- mondja oly könnyen mintha valami jó dolog lenne. Lehet, hogy az ő részéről az de az enyémről nem.

- Mégis van pofád 7 hónap után elmondani én pedig hittem benned. Ezt miért csak most mondod el??? Miért nem tudtad akkor elmondani?? De azt bírom, hogy 7 hónapja költözünk egymáshoz.- mondom hangosabban a kelleténél és idegesebben is az eddigieknél.

- Azért nem mondtam el mert akkor megbántottalak volna.- mondja nekem és itt telt be a pohár végleg.

- És nem gondolod azt, hogy most még jobban megbántottál?? Nekem már kurvára elegem van belőled. MINDIG fogtam a pártodat és te pedig ezt csináltad velem. Szégyelhetnéd magad mert ez undorító dolog amit csinálsz meg csináltál. Ja és mondj egy vagy több okot miért csalták meg és kivel !?.- már teljesen ki voltam mindenkitől főleg az előttem álló fiútól nem ő nem egy férfi. 

- Tiffany nyugodj meg először is azért csaltalak meg mert nézz magadra már nem úgy nézel ki ahogy én beléd szeretettem és Biancaval csaltalak meg. A többi okot nem is mondom tovább mert hosszú lenne.- mondja lenéző stílusba ami mégjobban összetört.

- Még te mondod, hogy nyugodjak meg ??? Ki vagy te aki meg mond nekem ezt ?? Ja már SENKIM. Akkor miért nem a kis Biancaval vagy most?? Amúgy meg csak tudd kurva sokat fogsz vele balhézni ezt előre leszögezem és én itt és most végeztem.- elmondtam az én rövid monológomat és mentem be a volt közös hálószobánkba. Meg sem vártam a válaszát és elkezdtem össze szedni a ruháimat és ezeket.

- További szar életet Charles Leclerc!- búcsúztam el tőle a bejárati ajtót átlépve.- És remélem többé nem foglak látni.

- Várj már Tiff hadd magyarázam el, hogy miért lett ennek most vége.- mondja nekem sajnálkozó szemekkel
és hirtelen el akarja kapni a karom. De szerencsémre gyorsabb voltam mint ő. És végleg ott hagytam ő.

Exek extrákkal Where stories live. Discover now