Gyorshajtás

65 7 0
                                    

Tiffany Blance:

Az exem ki osztása után már tényleg elindultam mert már az ideg vert. Én meg azt hittem itt is nyugtom lehet DE nem. Mert egy sportkocsi kihívott egy versenyre nem láttam kiült az autóba de látni lehetett, hogy nem olcsó. Egy Ferrari SF90 Spider volt amilyen nekem is van otthon. De vissza térve aki kihívott versenyezni abba biztos voltam, hogy pali és nem nő. Már elindultunk és volt olyan nagy szerencsénk mindkettőnknek, hogy rendőrökbe futunk össze. Így már megint több gyorshajtási csekkem lesz aminek nagyon örülök. De én úgy tudom helyben is ki lehet fizetni a csekket ami úgy őszintén rá fér. Szépen oldalra állítottak minket és a pali is ki szállt a kocsiból én pedig le szálltam a motorról. Én rendszeres szinten egy éve kezdtem el motorozni mert régebben nem volt nagyon hozzá kedvem.

- Iratokat és a jármű elé állni.- mondja egy 26-27 éves körüli rendőr. Mi meg tettük amit mondod.- Nem is tudtam, hogy egy nő vezeti ezt a motrot.- mondja a másik férfi aki sokkal idősebbnek nézett ki mint a másik az iratokat nézve mondja ezt.

- Hát van ilyen, hogy nő vezeti a motrot- adok neki választ ami teljes mértékben igaz.

- Hölgyem magának ebben a hónapban a 22. gyorshajtása- mondják egyszerre a két rendőr.- Tudja maga, hogy ez mennyibe kerül és ezt helyben kell kifizetnie.- mondja a fiatalabbik rendőr.

- 22 gyorshajtás ? Az szép.- mondja a pali akinek még a nevét sem tudom de jelen esetben ez nem nagyon érdekel.

- Uram magának ebben a hónapban a 2. gyorshajtása.- mondja a rendőr miért a férfi megszeppen és csodálkozik, hogy nekem hússzal több van mint neki. De ez van.

- Most pedig adat ellenőrzés lesz- mondja a fiatalabb rendőr akinek ki derítettem a nevét a kis név tábla alapján. Mattnek hívják. Fura név szerintem meg nekem olyan hülyének hangzik. Hát látszik aki viseli az is hülye.

- Rendben- válaszoljunk egyszerre a férfivel aki nem olyan messze van tőlem. Most nem azért de távolról nekem nagyon ismerős csak nem tudom, hogy ki.

- Kezdjük a hölgyel.- mondja nekem Matt mintha nem tudnám, hogy nekem szól.- Név? A teljes nevet kérem!- adja ki mint valami tanár a házi feladatot.

- Tiffany Blance Melody.

- Születésnap és születéshely

-2001.05.29. Monaco, Monte Carlo

- Anyja Neve ?

- Melody Blance.

- Jól van magával végeztünk- hála a jó Istennek, hogy már nem kérdez. Ez valamennyi perc kínzás volt. De most úgy várom a férfit mint gyerekkoromba a tévé előtt a Forma-1.

- Ugyan azok a kérdések lesznek mint Tiffanynak.- mondja a megszokott dumát neki.

- Név?

- Charles Marc Hervé Perceval Leclerc.- a név hallatán az állam súrolta az aszfaltot. Basszus ő miatta lett még egy bírságon. Én esküszöm azt a gyereket fel fogom akasztani egyszer. Mikor nem lesznek rendőrök, mert még nem szeretnék a dutyiba kerülni 22 évesen.

- Születésnap és születéshely.

-1997.10.16. Monaco, Monte Carlo

- Édesanyja neve?

- Pascale Leclerc.

- Rendben van végeztünk a papírok vizsgálatával. Most pedig az jön, hogy a rendőrségen fizetik le a bírságot vagy azonnal itt és most.- mondja az idősebbik rendőr. Hülye az aki még be megy a rendőrségre, hogy egy vagy kettő bírságot kifizessen. Én szerintem jobb ott helyben ki fizetni amit kell. Megsúgom nekem kurva nagy összeg lesz ez biztos.

- Én itt helyben fizetnék!- mondom ki habozás nélkül.

- Én is!- teszi hozzá ő is. De én arra leszek kiváncsi, hogy milyen összegű lesz a bírsága.

- Akkor kezdjük Tiffanyval.- mosolyog rám Matt az én reakciók erre csak az volt, hogy meg forgattam a szemeimet. Ahogy oldalra néztem láttam, hogy a volt barátom csak kuncog magán de figyelmen kívül hagytam.

- Az eddigi gyorshajtások összege 12,347€ lesz a végleges fizetendő összeg.- Charles ki kerekedett szemekkel nézett előre az összeg hallatán amin felkellet, hogy nevessek mert az az arc mindent vitt.- KP vagy bankkártya?- kérdi tőlem mire én felmutatom a kártyámat és már tartja is a terminált, hogy érintsem le.

- Az ön gyorshajtási összege 126€.- az enyémhez képest az semmi de ő is kártyával fizetett ami nem volt meglepő. De még mindig  nem akartak elengedni minket a rendőrök. Ami őszintén nagyon zavart mindkettőnket. Nekem már elegem volt úgyhogy én nyitottam szólásra a számat.

- Most nem azért mondom, hogy megbántsam magukat de mit akarnak még tőlünk?- kérdezem illemtudóan nehogy azt higgyék, hogy  én egy bunkó paraszt vagyok.

- Most a hölgynek a telefonszámát keresem.- vigyorog ránk a rendőr én meg le fagytak a ki jelentésétől.

- Ez már sok. Itt állunk több mint egy órája és nem akarnak minket elengedni. Maga most komolyan normális felesége vagy jegyese lehet otthon várja. Erre maga az ÉN telefon számomat keresi ahelyett, hogy otthon lenne.- mondom neki az igazságot amin csak szemet forgat, de nagy nehezen tovább engedett mindeket.



Sziasztok!!! Remélem tetszik eddig a sztori. Sajnálom, hogy nem volt eddig rész csak annyi minden dolgom van, hogy azt sem tudom néha hol vagyok.
De ígérem, hogy megpróbálok több részt hozni egy héten.

Insta: g__w4ttpadw
Tiktok: g_w4ttpad

Exek extrákkal Where stories live. Discover now