6.

66 14 4
                                    

Jisung pow:

Když mě přirazil na zeď tak jsem si mírně vyrazil dech. Začal jsem kašlat a chytil jsem jeho ruku.

,,No tak Hane Jisungu. Jsi moc slabý na to aby ses chránil? Nebo moc obézní hmmm? Zajímalo by mě proč nosíš pořád takové velké oblečení a specificky tím myslím trika. Hmm?'' Zasmál se. Moc jsem nevnímal a snažil jsem se odtud nějak vyprostit. Samozřejmě že jsem pár slov pochytil, ale i tak. Možná tím myslel to že jsem tlustý. No možná fakt jsem. Co když jo? Co když mě tak ostatní vidí?

,,Tak co Veverčáku? Bojíš se? To že s tebou pracuji také ale neznamená že s tebou musím vycházet. Nevím o co si se snažil, že chodíš na stejnou brigádu, ale myslím si že se ti líbím. Jestli jo tak nemáš šanci. Nejsem teplej jako ty.'' Řekl a s tím odešel. Samozřejmě mě ještě stihl bouchnutí pěstí do břicha. Chvíli jsem se vzpamatovával než jsem se rozešel domů. Doma jsem proklouzl bez problému, protože otec spal opilý na gauči. Jsem za to rád, že není při vědomí, protože by mě určitě znásilnil. To on dělá často. Někdy si i myslím, že jsem byl jen omyl a nikdy jsem se neměl narodit.

V pokoji jsem se zamčel a sedl jsem si na postel. Podíval jsem se do zrcadla co bylo na proti a následně jsem si zvedl triko. Rýsovala se mi tam nehezká modřina a k tomu jsem si vzpomněl že mi Minho řekl že jsem tlustý. Šáhl jsem si na břicho a následně jsem se rozhodl že si dám přísnou dietu.

Po nějaké té chvíli jsem se osprchoval a skočil do postele. Ani ne pět minut a už jsem spal.

No ones pow:

Jisung však nevěděl že si Minho dělá jen legraci a ve skutečnosti ví že je Jisung hubený. Minho ví o tom že je Jisung na stejné pohlaví, a taky že moc dobře zná jeho ex přítele, který mu vyprávěl jak je Jisung až moc opatrný, bojí se, je zbabělý, a až moc hubený na to aby si s ním mohl pořádně užít. Minho tomu moc nevěnoval pozornost, protože ho to nezajímalo. Věnoval se školním Pick me blbkám aby si s nimi mohl jednorázově užít a následně je odkopnout. Je až tak moc na škole známý že si nikdo netroufl to říct učitelům natož ředitelovi. Minho využívá všeho co má aby byl populární ale při tom má své vlastní problémy, kterým tu pozornost hold moc nevěnuje.

Jisung pow:

6:00 ráno

Vstal jsem jako každý jiný den a oblékl jsem se. Co jiného než šedá carga s oversize černým trikem? Vzal jsem batoh a šel jsem se vytratit z domu. Možná jsem to úplně nezmínil ale škola je už zase bohužel otevřená.  Felix tu už není a připravuje se k jeho babičce. Docela mě znervózňuje co se mi může vše stát když tu Felix není, protože to on se mě vždy pokoušel zachránit. Vešel jsem do školy a od skříněk jsem si to mířil rovnou do třídy. Neboli jak se to dá říct. No měli jsme hned na první hodinu nějakou přednášku. Vešel jsem tedy dovnitř a sedl si do lavice. Nikdo mi nevěnoval pozornost až na to že se něčemu všichni smáli do mobilu. Najednou se jedna holka otočila směrem ke mě a ukázala mi fotografii mě a Minha ze včerejšího dne kdy mě přirazil ke zdi.

Najednou začala hodina. Přišly tu nějaké dvě slečny aby něco přednášely. Vypadalo to jakoby nikdo nedával pozor ale i tak byli všichni z ticha. Po nekonečné době hodina skončila a všichni se odebrali na chodbu. Šel jsem kolem záchodů, když mě někdo zatáhl za paži do jedné z kabinek. Zamčel a v tu chvíli jsem si uvědomil že to je Minho.

,,Tak milej zlatej a teď budeš sekat dobrotu jinak to s tebou nedopadne dobře! Kdo to tam dal!? Dělej! " zvýšil hlas a já sebou cukl. Namáčkl jsem se víc na stěnu.
,,J-já nevím.....'' Odpověděl jsem tiše.
,,Nevěřím ti a teď vyklop pravdu!''
Zařval na mě a dal mi facku.
,,Já jsem Lee Minho ze mě si nikdo prdel dělat nebude!! Je ti to jasný!?''

,,J-já f-fakt n-nevím... nemám s t-tím nic s-společného.'' Zašeptal jsem.
,,Cos říkal?!'' Zařval až jsem sebou cukl.
,,Nevím kdo to tam d-dal...'' odvětil jsem a natahoval jsem jednu ruku k zámku abych mohl proklouznout. Myslel jsem že jsem nenápadný ale Minho mi ruku vzal a dal mi ji nahoru.

,,Tak co bude?'' Zašeptal mi u ucha.
Začal jsem se bát dokud nezazvonilo.  Odšťouchl jsem ho a vyběhl jsem z kabinky. Došel jsem do třídy kde jsem si sedl a počkal na učitelku.

Po škole

Nešel jsem ani na oběd a rovnou jsem šel do kavárny. Jak jsem říkal že si dám dietu tak jsem tím myslel to že nebudu jíst. Měl jsem sice hlad a bolela mě hlava ale tělo si musí zvyknout.

Když jsem vešel do kavárny, ovál mě příjemný vzduch a vůně. Pozdravil jsem a šel dozadu do šaten. Měl jsem ještě nějakou dobu čas ale co nadělám. Hodil jsem si kolem pasu zástěru a sedl si na gauč co jsme v šatně měli. Hleděl jsem do mobilu a nevnímal. Po nějakých minutách co fakt hodně rychle uběhly jsem se zvedl a šel k pultu. Vystřídal jsem jednoho číšníka a začal roznášet. Uběhla asi půl hodina a já se vracel k pultu s objednávkou. Dal jsem na pult papírek a opřel jsem se o něj.
Kluk co pracuje za pultem se zachechtal když jsem uslyšel zvonek který byl umístěn na dveřích.

,,Modelka přišla.'' Uchechtl se a já ve dveřích očekával nějakou princeznovskou holku ale když jsem otočil hlavu stál tam Minho a na tváři měl rudou modřinu a z nosu mu tekla krev. Nemluvím o jeho špinavém oblečení.

Po dlouhé době je to tu😐👍🏻
Hvězdu nebo žádná další kapitolka dekuji☺️


Under the mask /Minsung/Kde žijí příběhy. Začni objevovat