Minho pow:
Když jsem vešel do kavárny padly na mě vyděšené oči. No co nadělám když najdu idiota co na sociální sítě dá nějakou debilní fotku mě a Jisunga a k tomu napíše že je můj baby boy a že já jsem jeho daddy? No jasně že ho chci zabít. Málem se mi to povedlo, kdybych neslyšel houkat policajty. Ti sou taky všude. No nicméně jsem zdrhl. Ale jsem tu dejme tomu pozdě.
Všechny jsem obešel a mířil si to do šatny. Rozhodl jsem se že si převléknu triko protože je zašpiněné. Sice vypadám že mě to nezajímá ale mě na mým vzhledu záleží víc než na čemkoliv. Sundával jsem ze sebe triko, když v tom někdo vešel do šaten. Byl to Jisung. Šel si pro něco do batohu. Měl ho hned vedle mě a tak jsem viděl co dělá. Asi měl menší pauzu. Vytáhl mobil. Dělal jsem že něco hledám v batohu ale při tom jsem se bočně díval do jeho telefonu.
Měl tam přes padesát, opakuji PADESÁT zmeškaných hovorů a spam zpráv. Oblékl jsem si náhradní triko a dal na sebe zástěru. Zase jsem šel k batohu a všiml si že má Jisung v mobile výhružné zprávy že ho někdo má zabít. Že by to byl jeho ex? No když jsem se podíval na jméno tak to byl jeho otec. Jakože wtf?
Nic jsem neřekl a chtěl jsem odejít roznášet když v tom mě Jisung otočil a hodil mi do obličeje vlhké kapesníky s tím že si mám utřít krev u nosu.
Jisung pow:
Hodil jsem mu do ksichtu kapesníky a odešel. Věděl jsem že je na mě naštvaný ale podle toho co mě čeká doma jsem se ho nebál. Otec mě asi zabije protože má moji polohu. Co si budem nechci domů a nechci aby jsem se nějak dál zranil. Šel jsem k pultu a pobral na tác objednávky. Je tu fakt hodně lidí. Miho po chvíli dorazil za pult a vystřídal kluka který měl kvůli Minhovi půl hodiny přes čas.
Po brigádě:
Šel jsem do šatny a převlékl jsem se ze zašpiněného trika od všech drobínků a tak dále. V šatně byli asi další tři lidi ale to mi bylo jedno až na to že jeden byl Minho. Byl jsem bez trika a hledal svoji mikinu přes hlavu protože nemám náhradní triko. Chvíli jsem hledal až jsem ji našel. Oblékl jsem se a šel domů. Docela jsem spěchal. No..... já od té kavárny rovnou vyběhl. Celou cestu jsem běžel a bez přestávky. Nejsem tak moc zvyklý běhat a proto jsem byl vyčerpaný už v půlce cesty. S těží jsem doběhl k domu a vešel dovnitř. Podlomily se mi kolena a já spadl a ještě aby nebylo málo tak jsem se bokem narazil o roh botníku. Zasyčel jsem a v tu chvíli se ve dveřích objevil můj otec. Vzal mě silně za paži a zvedl. Odhodil mě na gauč a no......
In the next morning:
Probudil jsem se asi po hodině a něco. V očích a na tvářích slzy. Nevím co se stalo a nepamatuji si to. Podíval jsem se někam do prostoru a zjistil jsem že je další den a že jsem nespal jen 1 hodinu. Bylo asi sedm ráno. Vystřelil jsem do sedu. Byl jsem nahej. No a znásilněnej. Vše mě bolí ale to nehraje roli. Pobral jsem své oblečení a oblékl jsem se. Vzal jsme si batoh a vystřelil do školy.
Přišel jsem tak akorát na hodinu. Sedl jsem si dozadu a rozdýchával cestu sem.
Miho pow:
YesterdayKdyž jsme byli v šatně tak se Jisung převlíkal. Byl strašně hubený a na těle měl modřiny a jizvy. Zajímal mě důvod ale to je jedno. Z kavárny přímo vystřelil a to už bylo divný.
Došel jsem domů a jako první jsem sedl na gauč a začal hrát hry na mobile. Nic jiného mě v tu chvíli nezajímalo.
Asi v deset hodin jsem to ukončil. Došel jsem se osprchovat a následně jsem vytuhl.
Ráno už ve škole:
Došel jsem do třídy a všechny ty blbky se na mě navalily. Jakože hej? Já chci žít. Nevnímal jsem ani po tom co vešla učitelka. Byl jsem na mobile a hledal nějakou věc. Nebo spíš někoho.
😐Just what the hack is this...
Like huhhh? Whats that
Dej mi hvězdu more jak kdybys byl/a Pohlreich.Cooking like a shef I'm a five star michelin✨️✨️✨️✨️✨️🔪
ČTEŠ
Under the mask /Minsung/
FanfictionHan Jisung neboli studen střední umělecké školy, kterého šikanují. Jeho nejlepší a i jediný kamarád je Lee Felix. Znají se už od malička a vždy drželi spolu. Jenže když si ho vyhlídl, už známý šikanátor po celé škole Lee Minho chtěl mu tak trochu zn...