ay dont kinow

11 0 12
                                    

zartzurt iste alarmin sesiyle uyandik falan biz 2 arkadas bahti sikilmis 2 aptal malliklar yapip hayatimizin aminakoyduk o sekilde.

tanitim yapayim bari.

Gayse: Gaylerin gayi yuce gay ayserose jobs... Kendini nejat isler saniyor ve takintili bir asik.

Kizil kasar(esm): Kizil olup kasar olmayan(supheli) tek insan. Kendini ne sandigi hakkinda bir fikri yok... Bipolar ve kendi hakkinda hicbirsey bilmiyor. Asiri doz takintili asik.

bu biz. Obur oclari anlatiyorum simdikine(hangi birini yazsam bilemedim de neys)

onjelikle gayseroseyi ilgilendiren kisim

Espufpufke Eldirekke: Uzun siyah bir varlik. Okulun popi varligi. 9larin allahi. Asiri egolu igrenc bir yaratik.

Riyal kizil kasar: Bu da kizil ama asiri kasar (obur kizilla uzaktan ex) Eldirekke'nin nexti. (gayse ve esm yakin arkadas ve kizilkasarla da eldirekke suan(lik) sew. Esm ve kizilkasar ise ex. Gayse ve eldirekke de oyle sayilir.) uzun oldu anlatamadim.

Bitter(nigga): Esm'in cok yakin zamanki exi. Esm hala onu unhtamadi cunku bitter cok bipolar bir insan. Sevilcek bir tarafi olmamasina ragmen esm onu nasil kendinden cok seviyor bir fikri yok...

orospucocugu(bitterin ark): tek kelimeyle anlattim zaten orospucocugunun teki.

ve evet baska aklima gelmiyo ay dont kinow

bb✋🏻

Kader'de gulecekmis ne zaman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin