cartcurt

7 1 34
                                    

kizlar ve yanindaki kara sey tostcunun onunde bekliyorlardi.
Esm gordugu gibi gozleri doldu ve oldugu yerde kaldi. O sirada yesil yandi ve korna calmaya basladilar, gayse kolundan cekistirerek zar zor karsiya gecirdi. Gayse gecirene kadar bitter kosa kosa yanina gelmisti zaten. O gelince aglamamak icin gayseye donen esm noldugunu anlayamadi ve nusnuse bakti. Nusnus konusmaya basladi.

nusnus: Esm sakit ol simdi. Bitter sen bi sus ve uzaklas ben anlatiyim sonra bos yaparsin. Bak simdi beni iyi dinle esm, Bu aptal sizin yaniniza parka gelirken gordu bizi geldi yanimiza mal mal bos yapti yok iste cok pismanmis konusmaniz lazimmis falan filan. Bos yani canim ben zaten dedim ona esm senle konusmaz diye ama illa ikna et dedi. Sen bi guzel sic agzina da gel HADI ASLANIM GORIM SENI.👏🫡

o sirada zehra bitteri oyalamaya calisiyodur. Gayse de onlarla dururken esm yanina gidip bitteri koseye ceker.

Bitter: ozur dilerim. Biliyorum cok sacma geliyo suan sana hersey ama... Anlaticam sana gercekten neler oldugunu. Sadece bana bisey soyle oyle bakma, zaten zor duruyorum. Lutfen.

esm konusmak ister agzini acar ama konusamiyordur. Nefes bile alamaz haldeyken ondan konusmasinj bekleyen bitter pisman olmus gibi bakiyordur. Esm dayanamaz ve hicbirsey soylemeden geri doner. Bitter onu geri cekip sarilir, esm zaten bunu istedigi icin sesi cikmaz ve o da sarilir. Nusnus kizgin bi sekilde bagirinca bitter oraya bakar ama sarilmayi birakmaz. En son gayse gelip esm i geri ceker ve goturur. Kotu oldugunu hepsi biliyordur. Bitteri de nusnusler alip konusurlar. Gayse esm aglamayi birakinca sarilir ve konusurlar. Barismak istese de inanamiyordur.

gayse: dedik bak geri doncekti o sana. Biraz ocluk yapti hatta biraz degil baya ama sen onla az da olsa mutlusun. Uzgun gormek istemiyorum seni. DUYDUN MU!

esm: ama niye boyle oldu ki. Beklemiyofum hic. Tmam mutlu oldum sarildi hem bana ama bilmiyorum. Keske konusabilseydim diyebilseydim benden hemen sonra o kiz kimdi diye.

gayse: Sus amk sus catlasin amk ezigi. Senden iyisi yok anlamistir iste. CARRTTT CURTTTTT!!!!

esm: MKDKWJDKWJD APTAL. Tamam ya neyse uzulmem gerekmiuo onum icin. Az surundurur snra barisirim. Seviyom sonucta.

gayse: Of ogk amk geliyo yine. Aman tanrim bu cisim de ne?!?!?!?

bitter: Bunu demesini bile ozlemisim 🙂

esm: 😒

gayse:😁🫡😇😏

bitter: affedildim mi simdi.😉

esm: yok.😆

bitter: ney. nasi. nedmk. yok.ne

esm: SADECE HAK EDENE VERILMELI SEVGILERRR!!!!😘😏

bitter: he.☹️🤨

esm: yeter agladigin. Iyi tamam affettim. Amk.😍

bitter: yeeehuuu 😉👍

esm: basladi amina koyim. yeter.

bitter: tm karicim.😻🥳

gayse: topunuzu sikeyim sizin tamam mi. AAAAAAAA GOZ GOZE GELDIK BUNLAR BIRDA NE ARIYO.

esm: KOSUN CABUK BURDAN GIDIYORUZ. GAYSE BURAYA GEL.

Bitter: KARICIM TUT SUNU GIDIYO!

esm: APTAL MISIN TUTAYDIN YA ONUNDEN GECTI BENI KOSTURUYON OC.

Bitter: NE BILIM TUTAMADIM!

Esm: KES SESINI SANA HALA SINIRLIYIM... GAYSE DUR AMK.

gayse: KANKA DAYANAMIYOM GELME PESIMDEN KONUSUCAM BEN BUNLA.

esm: AGA YANINDAKI YOKSA KONUSMANA IZIN VERCEM AMA BENSIZ GIDEMEZSIN DUR.

gayse: tamam. Benle gelceksin durdum. Konusucam insan gibi tamam mi. nefes. alamiyom. AMK BITTERI SENI. HEPSI SENIN YU.ZUNDEN.NEFES.OF.

esm: Of.dur.amk. malsknsen. mefes.ala.miyo.m.

bitter: Yavrum ben sana kosma dedim dur su alayim.

esm: kes sesini .sen.amk.senin yuzunden tutsaydin. kosmazdim. oc.

gayse: tamam susun. Sakince konusucaz yarin. suan hazir hisstemedim birden geldi o ozguven.

esm: iyi tamam gidek bari mk yoruldum.

bitter: sirtimda gezdiririm ben karimi gayse sen yuru.😁

esm: kes😒

gayse: bence deamk kes sesinj 😒😆

bitter: tmya😭

esm: oturalim mi parkta dinleniriz sonra oynariiiizzzz.🥺😁😭🥳🤩😘😉☺️😔

bitter: OLUURREURURURU KARIIMMMM😻😻

esm: ben gayseme demistim ama gelmek istiyosan sen de gel.😆

gayse: PUAHAHAHAHAHHA😆🤫🧏

bitter: hep bana oynaniyo 2ye1 kaldik amk ya.😭

esm: iyi aglama hadi yuruyun de gidek.

parka giderlwr ve oturup dinlenirler. Sonra esmin nesesi yerine gelir ve kudurmaya bslar. Oynamaya cagirir ve gelmezler...

devam wdicek.😘




Kader'de gulecekmis ne zaman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin