istersendaglardaglar

11 0 7
                                    

zorla oynamaya getirilen veledulsaksakiyelerle cok eglenen esm kudurmaya devam eder. Velet gibi sallanirlar. Bitter de mutludur. Gayse agasiyla egleniyordur ve eldirekkeyi unutmustur(kisa sureligine) biraz daha parkta vakit gecirirler ve dagilirlar. Gayseyi tostcunun onundeki duraga birakip metroya yurumeye baslarlar. Ust gecidin oraya kadar konusmadan gelirler. Bitter dayanamaz ve esmin elini tutar. Esm ses cikarmaz bitter de mutlu mutlu ziplaya ziplaya yurur. Gecitten gecince bitter esm ile duraga gelir ve beklerler. Otobus gelince bitter sarilir esm karsilik vermez. Bitter uzulur.

esm: kudur amk.😆

bitter: ofya😭💔

esm: iyi uzulme gel. 😘

bitter de onu oper ve el sallar. Otobus hareket edince bitter de yurumeye bslar. Esm hemen gayseyi arar. Gayse acar acmaz bagirmaya baslar.

gayse: OLM BEN DE SENi ARIYODUM TAM.

esm:noldu.

gayse: AGA ANLATCAM OKULDA DUR SIMDI SOK GECIRIYOM.

esm: sen sakinles okulda anlat yarin. Otobuste ezilcem simdi hadi kapat.

gayse yuzune kapatir.

esm: rabbim sana gelihorum amk.
Ezildim.yetr.AMK. INECEM BI CEKILIN SIKTIEAMK.

esm zorluklarla otobusten iner ve eve yurur. Gayseye noldu merakindan olucektir ama okulda anlatirim dedigi icin meraktan catlayana kadar uyuyamaz. Ertesi gun okula erkenden gider ve gayseyi bekler. Gayse kosa kosa kizlarin yanina gelir.

gayse: AGALAR!

devametcek😘...

Kader'de gulecekmis ne zaman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin