bitter ve esmi birden kizilkasar durdurur. Bitter merdivenden gececegini dusunup esmi de kenara cekerek yukari cikar. Fakat kizilkasar hala onlerinde duruyordur. Konusmak icin agzini actigi gibi esm hizlica yurumeye baslar. Bitter arkada kalir ve onunla konusmak zorunda kalir.
kizilkasar: Esm le konusmam lazim.
bitter: Neden?
kizilkasar: Gecmisimiz seni ilgilendirmez. Yaptigi yuzsuzlugu duysan onunla bir dakika yan yana durmak istemezsin.
bitter: Haklisin gecmisiniz beni ilgilendirmez. Fakat konu sevgilimse neden konusmak istedigini bilmeliyim. Ayrica aranizda neler oldugunu biliyorum. Yani yuzsuzlugu kim yapmis apacik ortada😆
kizilkasar: Iste tam da bu yuzden yuzsuz olan senin SEVGILIN.
bitter: Senle cikmamis olmasi onu yuzsuz yapmaz.
kizilkasar: Yeter. Ugrasamam seninle. Dedigim gibi benim onla konusmam gerek. Nerde bulursan tut ve yanima getir.
bitter: Pardon? neden istemedigi biriyle konusmasini sagliyorum-
kizilkasar: Peki. Ben bulur konusurum.
bitter sozunu bitirmeden kizilkasar oradan uzaklasir. Bitter hemen esm i bulmaya gider. Kucuk cardaga gittigini dusunur bahceye cikar. Uzaktan baktiginda orda degildir. 2. kata tekrar cikar ve mor koltuklarda gorur. Fakat yaninda kizilkasar vardi ve esm oylece oturuyor, kizilkasar bagirip cagiriyor. Bunu gorunce hemen yanlarina gidip esmi oradan kaldirdi ve bahceye cikartti.
bitter: Ne konustunuz
esm: hic
bitter: emin misin?
esm: dinlemedim bile.
bitter: anlatir misin lutfen
esm: Bizimkilere soyleme ama.
bitter: tamamdir.
esm: oturuyodum ben. Geldi ben kalkicaktim geri oturttu. Ikiyuzlusun diye bagirdi. HERKES BANA BAKTI AMK HERKES. rezil oldum. Aptal aptal konustu herseyi yalan yanlis anlatti. Bildigim seyleri yalanladi bana. Herkes onu dinledi orda. Umrunda degildim tek dusundugu sey kendisi-
bitter: tamam. Sakin ol sen bosver onu. Ben hallederim
esm: edemezsin iste. Herkese beni kotulemis yanlis anlatmis. Bisey yapmadim bile ona aralarina girmekle sucladi beni.
bitter: kimle?
esm: direkkeyle. Ben hala kizilkasari seviyomusum seninle ciktigimizdan haberi varmis ikiyuzluymusum onla flortken sendeymis gozum hep falanfilan. Ben onla flort bile degildim. Her seyi gectim biz flortsek eger o zamanlar benim yanimda direkkeye sarkiyodu.
bitter: Ne? bu kiz saka mi yapiyo yoksa ciddi mi ona gore konusacagim.
esm: konusma istemiyorum lutfen. Ugrasmayalim. Istedigini desin yeter ki bizimkiler duymasin.
bitter: Peki o zaman. Biz ne yapicaz simdi direkkeyi.
esm: benim biseyim yok. Konusabilirim onunla.
bitter: gel buraya
esm ve bitter biraz sarildiktan sonra kalkar ve direkkeyi ararlar. Bulduktan sonra once esm kizilkasar konusunu anlatir kisa bir sekilde. Sonra ise asil konuya gelir.
esm: simdi asil konuya geliyorum. Gayse.
eldirekke: evet. Konusmam lazim onunla gidelim.
esm: Tamam konus ama once dinle. Kavganizdan sonra kendini suclu hissediyo hicbir sucu olmamasina ragmen. Onu kirmadan bagirip cagirmadan konus. Duzgunce gonlunu al. O seni cok onemsiyo hala. Degerini bil yani🫡
eldirekke: peki tamam. Nerede?
bitter: biz gotururuz seni haydin kos canim.
esm: tamam geliyorumm. direkke sen de arkamizdan biseyden haberin yokmus gibi gel.
direkke: anlasildi👍
bitter ve esm el ele bisey olmamis gibi bahceye cikarlar. Arkadan gelen direkke ise gayseyle konusacagi seyleri ayarliyordur. Cardaga yaklastiklarini gorunce biraz daha yavaslar. Gayse direkkeyi fark edince kalkip gider.
direkke: GAYSE YANIMA GEL!
devam edecek...
omegeeeyanii😱💋🪳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader'de gulecekmis ne zaman
Mystery / Thrillergercek hayattan esinlenilmistir olaylarin bizle hicbir alakasi yoktur(coksacma) EGLENCE AMACLI YAZILMISTIR.!!!?!!?!