tabii ki ne olcak oktay abiye kim gelir pic orlspu kizilkasar and eldirekke. Kellerin keli eldirekke kapiyi acar ve kizilkasar girer onun ardindan eldirekke de girer. Esm kapiya donuk oturdugu icin gorur ve oralet bogazinsa kalir bogulur. Oksurunce gayse de noldu der esm bisi yok der ama gayse arkaya doner. Oksurunce onlari fark eden ikiliyle goz goze gelirler, gayse geri onune doner esm de onlara bakmaz. Ikisi otururlar ve siparis verirler. Esm ve gayse de kalkar kizlar biraz daha orda kalirlar. Gayse ve esm parka giderler salincaklarda oyalanirken kizlar ararlar. Tabii ki olaylar bitmiyo amik.Nusnus ariyor...
esm: aga nusnjs ariyo.
gayse: nolur bisey olmus olmasin yine. Ac hadi.
esm: tm.
esm hoparlore alir...nusnus: Niye bekleriyon acmiyon acil hadi.
esm: noldu olm anlatin.
zehra araya girer..
zehra: OLUM KOSUN BIZ OKULUN ORDAKI TOSTCUYA GECIYOZ SIMDI ANLATAMAYIZ YUZ YUZE KOSUN!
yuzune kapar..
esm: olm noluyo korkmaya basladim cok acele konustular.
gayse: AMK. kizilkasarlar ordaydi. YA ONLARLA BISI OLDUYSA.
esm: olm kos zaten yakiniz okula gidek bari. Tostcuda dediler dimi.
gayse: evet hadi kalk.
parktan ayrilirlar ve biraz yururler. Park okulun ust tarafinda kaliyordur ve assa dogru yururler. Okulu gecip duraga dogru yururler. Karsiya gecip tostcuya gideceklerdi. Yaya gecidine geldiklerinde tostcunun onunde kizlari ve yanindakini gorurler...
ay kimmis yanindaki acaba😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader'de gulecekmis ne zaman
Mystery / Thrillergercek hayattan esinlenilmistir olaylarin bizle hicbir alakasi yoktur(coksacma) EGLENCE AMACLI YAZILMISTIR.!!!?!!?!