yandimallah

9 0 17
                                    

gayse: AGALAR!

esm&nusnus: NOLDU LA

gayse: OLM BEN ESMAYI ARAFIM YA DUN DEDIM TELEFONDA ANLATAMAM DIYE.

esm: ee anlatsana amk meraktan catladim

gayse: olm kizilkasar yazdi bana amk. YEMIN EDERIM YAZDI VALLA TASSAK GECMIYOM.

esm: NE.😱 Ne yazdj olm

gayse: amk bak okutturcam simdi.

esm okumaya baslar...

esm: (okuyor disindan mirildanarak)
slm gayse ben kizilkasar biliyorsun biz eldirekkeyle cikiyoruz. Yani daha dogrusu cikiyorDUK. Suan ayriyiz nedenini anlatamam suanlik. Demek istedigim eldirekkeyi seviyorum o da beni. Sana yanasirsa onunla konusmani istemiyorum.
(gaysenin mesaj)...
ne alaka simdi ben kizilkasar. Ayrica eldirekke bana yazmadi sen ne diyosun. Benle ne alakasi var sizin iliskinizin??
(kizilkasar)
bak gayse senin ve o yanindaki esmin yuzunden aramiz acildi eldirekke sana tekrar donebilir. Sizin yuzunuzden kavga edip duruyoruz. Uzak durun bizden.
(gayse)
ampirampir konusma la esm sana napmis oc. Suc sende iste. Eldirekkeyle iliskinizde sorun var diye biz mi sucluyuz amk. Bizde suc arama bitti bir daha beni rahatsiz etme.
(kizilkasar)
goruldu...

esm: KANKA BU NE DIYO AMK.

gayse: aga sakin ol ama ben bu kariyi yolarim.

esm: abi biz ne alaka ikisinin arasinda bisey oldu diye cildiricam. Yine beni kotuluyo siccam. Gayse niye yazisirken soylemedin bana amk ben yazardim ya OF.

gayse: aga onu bunu gec de harbi dogruysa dedigi.

esm: olm sana yazsa ne degisir senle cikmadi ki. Ikisi madem birbirini seviyo simdi biz ne alaka. BIZE NIYE ARAMIZA GIRIYONUZ DIYO OC.

gayse: tamam sakince dusunelim suan bunu bosver. Yazarsa sana verieim sen konusursun.

esm: tamam o zaman. Sen de takma hallederiz bir sekil.

okul baslar ve telefonlari verirler. Tenefuslere gotleri 3bucuk atarak ciksalar da pek birsey olmaz. Rutin olaylar yasanir. Bitterle bakismalar vsvs.
aaa dogru biz barismistik 😆

tenefuste bitter ve esm gezerler biraz. Sonraki tenefusler cok cikamazlar bitterin blokders.
Esm de gayseyle gezmeye ciktigi oglen arasinda eldirekkeyle karsilasmamak icin dua ederler. Yine eglenir ve kudururlar. Okul biter cikista bitter ve esm birlikte gidemezler cunku bitterler erken cikar. Esm de gayse ve zeho ile tostcunun ordaki duraga giderler. Otobuse ilk zeho biner. Esm ve gayse kalir. Sonra ise gayse biner ve evet en son esm kalir. Yarim saatin sonunda zorlu yolculuguna baslar. Gayse esm eve gidene kadar coktaaaaan eve varmistir. Eve girer girmez telefonuna bir mesaj gelir. Fakat yorgun oldugu icin bakmaz ve biraz dinlenir. Esm de eve gidip dinlenmek icin oturur ve gayseye birsuru sacmasalak ttvideosu gonderir. Bildirimi gorunce bakan gayse sok gecirerek ciglik cigliga evde kosmaya baslar.

gayse: ANANI SIKEYIM AMK. BU NE. A. ESM. ESM NOLUR AC SU TELEFONU.

devam edecek...

bayyy🤚💋

Kader'de gulecekmis ne zaman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin