2. bölüm

83 6 3
                                    

Mina gördüğü manzara karşısın da şaşkına dönmüştü . Ayakları kendinden bağımsız hareket ediyorlardı . Şu anda yabancısı olduğu bu şehirde oyuncağı elinden alınmış küçük kız gibi çaresizce dört duvar arasına sıkışmıştı... Sokaklardan geçerken en sonunda yorulduğunu fark etti ve nerde oluğundan bi haber etrafa bakındı geldiği yer ıssız bir sokaktı ve tek bir sokak lambası tarafından aydınlatılıyordu gözleri karanlıktan dolayı etrafı seçemiyordu , sonun da gözleri ışığa alıştığın da sokakta lambanın tam ulaşamadığı karanlık yere geçti şu anda ne yapacağın dan bi haber oturmuş düşünüyor du belki de sabaha kadar burada oturur ve sabahta yoluna bakardı ama bu ıssız sokakta başına kötü şeyler de gelebiliridi .

Zahmet etmeyip çantasını da kapının önünde bırakmıştı , başına gelenleri düşünmeye başladı şu bir ayda çok fazla şey yaşamıştı o düşüncelere dalmışken yaşlar da gözünden inci taneleri gibi süzülmeye başlamıştı farkında değildi ağladığının kafası o kadar karışıktı ki . Ama şu anda ağlamak yerine etraf yumruklar sallayıp , küfürler savurmak , annesi olacak o kadına hesap sormak istiyordu . Birazcık saygısı yokmuydu babasına , bari boşanana kadar bekleseydi bu kadarmı soğumuştu . Ama belki de ben büyütüyorumdur diye düşündü mina içinde . Çelişkilere düşmüştü kendi kendine ...

Yaşadığı şeyler yaşına göre o kadar ağır ve fazlaydılar ki bununla beraber birleşmiş ve patlamıştı ...
Ama hayır !!! Ne olursa olsun böyle bir şey olmamalıydı heleki böyle bir anda hadi tamam böyle birşey yapıyorsun benim geleceğim günemi denk geliyordu bide benim geleceğimi de unutuyordu ...!
Mina düşünceleriyle boğuşurken dudaklarından ardı ardına kopan hıçkırıklar ıssız sokakta yankılanıyordu .

Ensar'ın Ağzından

İçecek bir şeyler almak için dışarı çıktım büfe iki sokak aşağıdaydı . Gece gece o kadar yolu hiç yürümemek için kestirme yoldan gitmeye karar verdim . Araf bizdeydi erkek erkeğe takılıp biraz kafa dağıtacaktık Araf 'la çocukluk arkadaşıydık .Köşeyi döndüm ve sokağa saptım , bu yolu oldum olası sevmemişimdir . Issız , dar sokak rutubet ve lağım kokuyordu . Tek sokak lambası tarafın dan aydınlatılan sokakta etrafa gözlerimi kısarak bakıyordum gözlerim karanlığa alışamamıştı .

Sokakta deyim yerindeyse incin top oynuyordu . Etrafta hiç ev yoktu haksız da sayılmazlardı aklı olan böyle bir yerde yaşamak istemezdi. Genelde evsizler buraya uğrardı ama bu gece oldukça sakindi mesaiden daha dönmemişler anlaşılan ...

Bir kaç adım atmış ilerliyordum ki boş sokakta bir hıçkırık sesi yankılandı ... İlk başta ilgilenmeyip yoluma devam edeyim dedim ama sonrasın da şiddetle gelen ses karşısın da merakıma yenik düşüp boş sokakta durup sesin geldiği yöne dikkat kesildim . Sokak lambasından çıkan cılız ışık görüş açımı kısıtlıyordu , biraz karanlığa karşı baktığım da arkadan yansıyan ışıkla yolun karşısın da köşedeki kızı gördüm . Yanına gitmek için hamle yapacaktım ki ancak sonrasın da bunun beni ilgilendirmediğini söyledim kendi kendime hem kesin buradaki evsizlerden birisiydi .

Zaten geldiğimin farkına bile varmamıştı ki . Ama düşününce belki de kızın başına kötü bir şey gelmişti , kızı bura da tek başına bırakmak istemedi en azından nesi olduğunu sorardı en azından . Kıza bir iki adım daha yaklaştı ve kızın kıyafetlerinden hiçte evsiz gibi gözükmediğini fark etti.

Kızın sarsılırcasına ağladığını görünce başına kötü bir şey gelmiş olabileceğini düşündü hele ki bu sokaktaysa zaten kızı burada bir başına bırakırsa olamaması da imkansız .




Ensar her ne kadar kararsız kalsa da kızın yanına adımlamaya başlamıştı . Kız daha onu fark etmemişti bile . Böyle bir durum da ne yapacağını , ne diyeceğini kestiremedi . tereddütle

KAÇAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin