Merhabalar 2. Bölümle selamlarrr ay bölümler düzenli olarak gelicek hadi bölüme geçelim mm
Gözlerim yavaş yavaş aralanıyordu fakat tam açacak kadar güçlü hissetmiyordum. Başıma vuran şiddetli ağrı ile elimi başına götürmek istedim fakat ellerim bağlanmıştı.Gözlerimi yavaş yavaş araladığında loş ışık gözlerimi kamaştırdı. Artık heryeri net göre biliyordum. Burası neresiydi ben buraya nasıl gelmiştim? Etrafı incelemeye başladım burası boş bir bodrumdu küf kokusu midemi bulandırmaya başlamıştı. Burada yanlızdım. Bir dakika olanlar yavaş yavaş zihnime düşmeye başladığında gözlerim açıldı nefesim daraladı ve kalbim yerinden çıkmak ister gibi atmaya başladı ben ben kaçırılmıştım.ama neden kime ne zararım olmuştu. Gözlerim kararmaya başladığında başım aşağıya doğru düşmeye başladı tam o sırada bir ses geldi sesle birlikte kagamı kaldırıp etrafa baktım giderek yaklaşan sesle dönüp kaldım sanki birisi bir şey sürüklüyordu. Ses giderek yaklaştı... En sonunda simsiyah upuzun bir cisim gördüm. O da neydi en sonunda onun bir insan olduğunu ve sürüklediği şeyin de sandalye olduğunu anladım. Sandalyeyi tam önüme koydu ve oturdu bir süre beni inceledi baştan aşağıya sadece gözleri görünüyordu bir süre beni inceledi ve ayağa kalktı ve etrafımda bir avcı misali dolanmaya başladı. Ben o dolanırken ipi çözmeye çalışıyordum ama nafile bir düğüm bile çözülmemişti. O sırada boş Bodrum'da kalın bir ses duyuldu bu o adamın sesiydi "demek babası intikam için öldürülen asena sen sın" Bunu dediği anda şok olmuş bir biçimde adama baktım adam bu durumdan haz alıyor muş gibi sırıttı. Ve devam etti "peki ya baban gerçekten de intikam için mi öldürüldü? " Bu adam ne diyordu. Nerden biliyordu bu kadar şeyi "hımm ama gerçekleri öğrenmeden önce seninle biraz eğlenelim ne dersin? " Bu da ne demekti adam bana doğru gelmeye başladı ve tam önümde durdu "sen bana bir haz yaşat beni rahatlat ben de sana gerçekleri söyliyeyim ha" Diyip sırıttı ne diyordu bu lavuk dediği şeyi idrak ettiğimde gözlerim yerlerinden çıkmak istermiş gibi aralandı adamın eli kemerine gitti...
Ayayayay biliyorum biraz kısa kestim ama okuldayım ve zil çaldı ama bir dahaki bölüme daha uzun yazıcam söz bol bol yorum ve oy istiyorum sizi seviyorum🤍🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAMEL
Mystery / Thrillerasena doğduktan sonra babsı şehit düştü hemde bir intikam uğruna. karan asenanın babasını intikam için öldürmüştü.ama unuttuğu bir nokta vardı barbaros beyin bir kızı vardı ve intikam er yada geç alınacak tı. ama intikam almak isderken ulaşılamaz b...