✨gerçekler✨

17 4 2
                                    

Selam biliyorum bölüm geçikti ama işim vardı kusura bakmayın hemen geçelim mm🫀

Adamın eli kemerine girmişti ne hareket ede biliyor ne de bağıra biliyordum. adam kemerini çözdü ve yüzüme bakıp sırıttı. Ardından bir ses geldi "abi ne yapıyorsun Allah aşkına patron kıza dokunulmicak dedi kamera kayıtlarına baksa ne yapıcaksın" Önümdeki adam korkuyla"ben hatırlamuyorum bi kamera kayıtlarından bu yeri kessek abi" Dedi ben ise beni kurtaran adama minnetle baktım ama adam hiç bir tepki vermedi.

......KARAN.....

Bilgiseyarın önünde olan biteni izliyordum. Bu adamın icabına sonra bakıcaktım önce kızın gerçekleri öğrenmesi ve balşımıza bela olmamasını önleme mız gerekiyor. Babasının bir hain olduğunu annesinin kızı öldürmek için gün saydığını ödenmesi gerekiyordu.

......ASENA......

Bana tecavüz etmeye kalkan adam gitmişti beni sapığın elinden kurtaran adam da önümde oturmuş beni izliyordu. "Ağzındaki bandı açıcam ama bağırmak yok bağırsan bile seni duyup yardıma gelicek kimse yok" Dedi sert sesiyle. Tamam anlamında kafamı salladım. Adam yavaşca kalkıp yanıma geldi ve bandı çıkardı. Derin derin nefes aldım. Ve birden"ne istiyorsunuz lan benden"diye bağırdım pardon çığırdım. Adam korkuyla geriledi beklemediğin den mıdır nedir . Ama birşey unutuyorlardı ben  askerdim bunu bu adam bilmiyor olmalıydı. Adam sakince yerine oturdu ve bana baktı "ne bakıyorsun " Diye bağırdığımda adam başını sallayıp kendine gelmeye çalıştı. "Bak direk konuya giricem baban bildiğin adam bir hain annen bildiğin kadın ise seni öldürmek için gün sayıyor. Yani biz seni kaçırarak ölmeni engelledik. " Adana bakıp gülümsedim bu herif ne saçmalıyordu ne anlatıyordu. "Karşınızda çocuk yok benim kimseyle bir derdim yok ne istiyorsunuz benden? " Diye konuştum. Adam kaşlarını çatıp bana baktı baştan aşağı süzdü."kimseye hikaye anlatmıyoruz burda kıçını kurtarıtoruz gördüğünüz muameleye bak"dedi."biz hiç bir zaman kanıtımız olmadan konuşmayız"dedi."kanıt?" Adam ayağa kalkıp yanıma geldi ve cebinden telefonu çıkardı. Birşeyler yapıp göz hizama gelicek şekilde tutu. Annem vardı yanındada bir adam ve bir bebek"bak bu annenin yanındaki baban ve bu bebek te sen sin" Dedi. Meraklı gözlerle ekrana bakıyordum bir şeyler konuşuyorlardı ama anlaşılmıyordu adam bunu anlamış gibi sesi açtı.annem bu kız lâ ne yapıcaz diyip düşünüyor babam onu öldürüceksin diyordu. Duyduklarımla gözlerim açıldı kalbim hızla çarpmaya başladı.
Babam anneme silah veriyordu. Annem ağlayarak başıma silahı dayıyordu. Tam tetiğe bakacakken bulundukladı yere baskın yapılıyordu "bu gördüklerin bizim adamlar" Dedi video oynamaya devam ediyor du. En önde boyu uzun yapılı bir vücudu olduğu belli olan bir adam babam olacak kişinin başına silah dayayıp hiç düşünmeden öldürdü. O an da annem sandığım kişi babamı vuran kişinin önüne beni itti. O sırada annemin başına silah dayanmış tı. Annem onu alın bana zarar vermeyin ditorsu. Tam o anda video bitti. Önündeki adam yerine oturdu. Ben şok olmuş bir şekilde yeri izlitordum. Tam dalmışken adam sandalyesini arkaya iterek ayağa kalktı. Tekrar görüşücez diyip uzaklaştı. Bekle ben ben ne olucaktım tam bağırıcakken odanın içini beyaz bir duman kapladı dumanı soluduğum da başım dönmeye kafam öne düşmeye başladı. Bilincim beni terk ediyordu bacağımı oynatacak halim yoktu. O sırada bir adım sesi duydum yavaş yavaş yaklaşıyordu  tam bilincim kapanacak ken iplerin çözüldüğünü hissetim ve yavaş yavaş havalandığımı. Kulağıma bir ses geldi çok kalın ve erkeksi bir sesti bu "benimle çok yakında tanışıcaksın güzelim" Tam o anda herşey kesildi ve huzurlu bir uykuya kendimi bıraktım.



Ağğağağa nasıldıııu ay ayyyy yeni bölümü yağrın müsait olursam atmaya çalışıcam çok çok öpüldünüz zz🫀🎀🎀

KARAMELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin