Ailem

209 7 0
                                    

Doğduğum zaman annemi kaybetmişim.Hayattaki tek varlığım babam.Annemi kaybettiğim ve hayattaki tek varlığim babam olduğu andan beri birbirimize sımsıkı sarıldık.Onu çok seviyorum ve tabiiki o da beni,ama beni rahatsız eden konu babamın işlerine benden daha da düşkün olması...

Çok olmasa da heyecanlıyım çünkü babam beni evde tek bırakıp Londra'ya gidiyor.Heyecanlı olmamın tek sebebi ise mahallemizin deli dolu korkunç insanların yaşadığı,her gün bir kavga olan pis bir mahalle olması.

Babamın kalın sesiyle uyanmak,en nefret ettiğim şey!
-Asyaa hadi kalk baban yarım saat sonra evden çıkacak sen hâla uyuyorsun!
-oha!saat bir buçuk olmuş..Tamam baba kalktım.
Saatin geç olmasına haykırmamın sebebi babamın gidecek olması değil,Dorukla buluşucaz ve ben hâla hazırlanmaya başlamadım!

Babamla güzel bir kahvaltı yaptık,vedalaştık sarıldık öpüştük kavga ettik ve babamı uğurladım.Babamla giderayak kavga etmemizin nedeni ise babamı uğurlarken mahallenin dedikoducu,herşeye karışan karısı Feride;Kızıım baba öylemi uğurlanır su dök arkasından suuu! diye çıkıştı.Ben zaten sinirliydim Dorukla buluşucaktık tam 17 dakikam vardı,o kadar kısa sürede nasıl hazırlanacaktım ? (Söyle mq Feridesi söyle !!) o bana öyle çıkışınca bende ona çıkıştım.Ani ve eminsiz bir tavırla:Feride Abla sen neden herşeye karışıyosun?bunu bi kendine sorsana.Babamı nasıl uğurlayacağımı çok iyi biliyorum.Gel sen uğurla hadi heh gell....gell!
Ben böyle konuşuncada babam bana bir bakış attı sustum.Gelince görüşücez Asya! Çok ayıp ettin!özür dile Feride Abla'ndan çabuk!
Özürümü diledim√,babamı gönderdim√ (ki gelince benim ağzıma sıcıcak)şimdi kalan 12 dakikada hazırlanmam lazımm..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Merhaba arkadaşlar ben Busem:-) Bu ilk hikayem yanlıslık eksiklik feln varsa hepinizden özür diliyorum.Hikayede geçen küfürlü sözler içinde aynı şekilde..Umarim begenirsiniz ilk bölüm biraz sıkıcı ama emin olun diger bolumler cok akici olucak okuyan ve begenen herkese simdiden thanks. :-) *-*

-_Eşkiya_-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin