Gözlerimi açtım.Karanlık,iğrenç kokan küçük bir odanın içinde buldum kendimi.Bir kelime dahi söyleyemeyecek kadar bitkindim.Ağzım küf kokan,hafif nemli bir bezle ,ellerim kalıncasına bir halatla bağlıydı.Vücudum uyuşmuştu.Karanlık odadaki tek aydınlık küçük kare pencerenin içeri sızan ışıklarıydı.Odanın tozları gelen ışıktan dolayı kendini belli etmişlerdi.Şimdi filmlerde olanları yaşıyordum.Öylesine korkuyordumki korkudan ellerim titriyordu.Fazla görünmesede biraz ilerideki demir kapıdan korkunç sesler geliyordu.Kapı sallanıyordu.En sonunda kapı açıldı yüzünü seçemediğim 2 adam geliyordu.O kadar çok korkuyordumki korkudan baygın numarası yaptım.Kendime;Korkma Asya cesaretli ol diyordum babam bana hep cesaretli olmamı söylerdi.Ama
yapamıyordum,cesaretimi toplayip uyanmış numarası yapamıyordum.Adamların tipleri bile korkunçtu.Bana yaklaşıp birşeyler fısıldadılar.Hemen ardından irice olanı kenardaki sopayı aldı,bana doğru yaklaşıyordu.Amacı beni uyandırmak olmalıydı.Buna izin vermeden kafamdaki beni uyuyo görüp gitmeleri planını bozarak ani bir sıçramayla uyanmış gibi yaptım.Adamlar bir tepsi uzattılar,ağzımdaki bandı çıkararak istemsiz bir iki lokma soğumuş tarhana çorbasını ağzıma tıktılar.Neredeyse kusacaktım.Adamların irice olanı dışında öbür adama bakmamıştım.-Beni hatırladın mı? Lafını duyunca kendisine kafamı çevirdim..ve oydu,Yaman!
-Tanıdım dedim kısaca
-Güzell cevabını verdi sinsi bir tavırla
Daha sonra;Yarın seni iki adam gelip alacak sakın korkma diyerek kahkaha attı ve gitti.
O çirkin kahkaha sesi kulağımda çınlıyordu.
Oldukça rahatsız olan sandalyede uyumaya çalışıyordum ama uyuyamıyordum.Uykusuzluktan gözlerim ağırlaşmıştı.Uyuyamamamın iki sebebi var,aslında çok fazla sebebi var ama en önemli iki sebebinden birincisi "Doruk"tu acaba o pislik eşkiyalar sevgilime ne yapmışlardı? Kafam soru işaretleriyle doluydu.Bütün bunları düşünürken imkansız olsada gözlerimi dinlendireyim derken uykuya dalmışım.Uyumakla uyumamak arasındaydım.Dışardan gelen sesleri algılayabiliyordum.Demirden olan kapının sesi yine gelmişti,ses üzerine gözlerimi açtım.O lanet şişko adam yine karşımdaydı,adamı biryerden tanıyor gibiydim.Neyse şimdi onun kim olduğunu çıkarmaya çalışacak kadar vaktim yoktu.Adam bende öyle bir psikoloji yaratmıştıki artık adamı görünce kalp atışlarım yükseliyordu.Hiçbirşey demeden kolumdan tuttu ve dışarı çıkarttı.Tabii gözlerim bağlıydı.Temiz havadan sadece bir gün uzak kalmama rağmen dışarısının kokusuna,bulutlara,özgürlüğe hasret kalmıştım.Bulutları göremesemde o aydınlığı hissetmiştim.Evet! Bir gün sonra temiz hava almıştım.Arabaya sertçe fırlattı beni! Bu durum hiç hoşuma gitmedi!Biraz söylendim sadece,ee karşımda acımasız bir adam var nede olsa!Arabaya bindiğimde Yaman'ın iğrenç sesini duydum.
-Azgın ve iğrenç bir tavırla:Hoşgeldin bebek!
-...
-Hanım efendi cevap vermeyecek galiba?
-Zorunlu bir ses tonuyla:Hoşbulduk! (Hiç hoş bulmadım,piç kurusu!)
-Aferin böyle davran!!Yaklaşık bir saat arabayla gittikten sonra araba durdu.Yaman ve şişman olan adam arabadan indiler.Benimse gözlerim kapalıydı.Yalnızca sesleri duyuyordum.
İki adam arabadan indiler ve aralarında gizli gibi birşeyler konuşuyorlardı.Bir an içimden beni öldürecekler mi acaba düşüncesine kapıldım.Konuştuklarından duyduğum tek şey;Ben senin abinim Yaman.Beni dinleyeceksin!
İrice adamı nereden hatırladığımı şimdi kavradım.Babamın alacaklısı,yani Yaman şerefsizinin abisi!iki kardeş;Biri babamın intikamını,öbürü ise kendi intikamını alacaktı benden!
Beş dakikaya kalmadı,arabaya geri döndüler ve beni kolumdan sıkıca tutup çekelediler.Bir süre yürüdük.Daha sonra gözlerimi açtılar.Sakin,bizden başka kimsenin olmadığı biryere getirdiler.
Yaman beni itti,büyük bir ağacın altına
düştüm,korkuyordum.Çaresiz bir şekilde;Ne yapıyorsun Yaman?...Sa-sakin ol. Korkudan sesim titriyordu.İkisi birden üstüme yürüdüler.Hiçbir tepki veremiyordum,verdiğim tek tepki ağlamaktı.
Önce t-shirt'ümü,ardından pantolonumu çıkarttılar.Üstüm tamamiyle çıplak değildi,sütyen ve külotum vardı.İkisi birden üzerime çullandı ve vücudumu yalamaya başladılar.Arada bir durup iğrenç espiriler yapıyorlardı.Ben ise delirmiş vaziyetteydim.Çok korkuyordum.Yaman bana eskilerden bahsederek külodumu yırttı ve az geçmeden etraf kan içinde kaldı.O bırakıp abisi devam ediyordu.Bu böyle kâbus gibi iki saat sürdü.Sonrada t-shirt ve pantolonumu giydirip arabaya koydular beni.Neredeyse bayılacaktım.Arabayı Yaman'ın abisi kullanıyordu.Yaman ise yanımda,yol boyunca iğrenç bir şekilde ensemi yaladı.
Uyandım.yine o iğrenç odadaydım.Aklımdan geçenler ise: Gitmişti..kızlıgım gitmişti.İki it tarafından tecavüze uğrayarak kadın olmuştum.Artık o mutlu kız Asya yok,mutsuz kadın Asya vardı.Eşkiyalar..bekaretimi almışlardı.
.. BİR HAFTA SONRA ..
Yorucu,sıkıcı,düsünceli,mutsuz bir hafta sonunda arabayla beni evimin önüne fırlattılar.Eve girdiğim anda kapının yanındaki duvara yaslanıp hıçkırarak ağladım.Tam dokuz gün önce Doruk'la buluşmak için hızlı bir şekilde hazırlanırken kaydırdığım halılar,makyaj malzemelerim,üstümden çıkarıp bir kenara attığım pijamalarım,toplamadığım yatağım..Hepsi aynı yerli yerindeydi.Hiçbirşey değişmemişti.Değişen tek şey ''Ben dim ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-_Eşkiya_-
Random''Biz önceden çok mutluyduk.'' Ama şimdi zihnim yağmur yağdırmış bir bulut kadar boş.Hayatım çok değisti.O güzel sarı saçlarım bile artık simsiyah..''Neden mi ?'' O pislik eşkiyalar yüzünden!