İftira

176 7 0
                                    

Olayın üzerinden tam 4 gün geçti.Ben hâla aynı şekilde;Ağlıyor,birşey yemiyordum.Hâla o pis ellerini üstümde hissediyordum.Doruk'ta aklımdaydı.Arıyorum arıyorum açmıyor.İyice korkmaya başlamıştım.Onu düşünüyordum.Zilin sesiyle irkildim.

Ding Donggg!! Ding Dongg!!
Aklıma gelen ilk şey: Acaba Doruk'mu geldi? İkinci şey ise:O pislik eşkiyalar mı geldi'ydi.

Kapıyı açtığımda karşımda Feride Ablayı gördüm.
-Sana börek getirdim kızım.Geçen gün eve gelirken birşeyin var gibiydi hayırdır birşeymi oldu?
-Yo-yok Feride Abla ne olsun.Börekler için saol.
-İyi kızım iyi,madem öyle ben gideyim artık.
Onunla konuşmak bana iyi gelmişti:
-Otursana.
-Gideyim kızım saol.
-Peki.
Feride Abla gidince yine düşüncelere kapıldım.Bir ihtimal,küçücük bir ihtimal Doruk'u aradım.Aklımdan çıkmayan birtek o değildi.Tecavüze uğradığımda çıkmıyordu aklımdan.Bunları düşünürken telefon çalıyordu.Herzamanki gibi yine açan yoktu.Doruk o gün telefonunu evde bırakmıştı.

İkinciye aradım onu.Telefonu açmıştı,evet telefonu açmıştı!
-Alo Doruk,sevgilim iyisin dimi neden açmadın telefonunu canım yaşıyorsun dimi?Dorukk..Heyy Doruk!
-Ne var?
-Ne-ne-neden bana böyle davrandın aşkım,iyimisin?
-Yarın herzamanki buluştuğumuz cafede saat 2de buluşalım. Kapatıyorum.
-Dur!Kapatma.Lütfen dur.neden bana böyle davranıyorsun?
-Görüşücez.Soru sorma!
Dııt Dııt Dııt Dıt.

Sabaha kadar uyuyamayıp ağladım.Bu yaşadıklarım üzerine birde Doruk'un bana böyle davranması beni çileden çıkartıyordu.

-Sonunda sabah olmuştu.Hayatımda geçirdiğim en uzun gecelerden biriydi.Biraz birşeyler atıştırdım.Saat geldiğinde evden çıktım.Hâla bir eşkiya gelip beni kaçıracak gibime geliyordu.Ama artık Yaman'ın benimle işi bitmişti.Alacağını almıştı benden.Böyle düşündüğümde gözümden bir iki damla yaş geldi.

-Buluşacağımız cafeye geldiğimde Doruk oradaydı.Ben ona sımsıkı sarılırken o hiçbirşey yapmıyordu.Kesin birşey olmuştu.

-Doruk ne oldu?O geceden beri görüşmedik.Senide benide kaçırdılar.Bütün bu olanlar sana ne kadar normal geliyor.O adamlar sana ne yaptı?

-Evet,gayet normal.Çünkü ben senin ne halt yediğini Yaman sayesinde öğrendim.Kardeşim benim.Sağolsun.Senelerdir tanıdığım,güvendiğim sevgilim,Yaman'ın abisiyle arkamdan ne işler çeviriyormuşta haberimiz yokmuş.İyi,Yamanda sizi ormanda yakalamış.Zevkinizde yarıda kalmıştır yazık!

Bütün bu olanları hiç durmadan söylüyordu.Yaman şerefsizinin yaptıkları yetmedi birde arkamdan iftira atmıştı.Söyledikleri beynimde yankılanıyordu.Ben tecavüze uğradım.Düşünmesi bile zor olan şeyler yaşadım.En yakınımın,Sevgilimin bana söylediklerine bak.Bütün bu söylediklerine tahammülüm kalmamıştı.Tüm gücümü günler önce kaybetmiştim.Birde konuştuklarına bak terbiyesiz!
Dayanamayıp yüzüne sertçe bir beşlik geçirdim.

-Yüzüme baktıktan sonra kendini haklı çıkarmak için birde Yaman haysiyetsizinin halt yerken çektiği fotoğrafları gösterdi.Artık hiç dayanamayacaktım.Yeteer! Diye bir çığlık kopardım.Bağırarak būtün olanları anlattım,kendimden geçmiştim,delicesine ağlıyordum.Doruk'un yüzüne tükürdüm ve koşarak eve gittim.Kaç gün olmuştu,babam hâla aramıyordu bile.Kendini işlere kaptırmış olmalıydı.Bu durum,tecavüz olayı,iftira,Doruk'un söyledikleri..Bütün bunlar çok ağırdı.Dayanamayıp masamda ne varsa hepsini yere yıktım.Çılgınlarcasına ağlıyor,gülüyor,bağırıyordum.

Tıpkı bir ruh hastası gibiydim.Bu yaşananlar sonunda..Öyle olmadığım ne mâlumdu?

-_Eşkiya_-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin