-Eveet öyle yada böyle hazırdım 12 dakikam vardı ama ben 11 dakikada hazırlandım.Kendim bile şaşırdım,jet taktım resmen!Çabuk hazırlanmak güzel ama evdeki halılar kaymıştı,bu görüntü hiç güzel değildi .Birşeyide düzgün becerseydim şaşacaktım.
-Buluşacağımız cafeye geldiğimde Doruk çoktaan oradaydı.Biraz sıkılmıştı sanki(e tabii sıkılır salak!Çocuğu ağaç edersen !!) Dorukla uzun zamandır sevgiliyiz yani lise1'den beri..Ben şuan lise sonu bitirdiysem hesapla kaç sene olmuuş.. yaklaşık 4 sene olmuş aşkım yaa çok seviyorum onu !
-Neyse konuştuk görüştük hasret giderdik dolaştık.. Babamın evde olmaması fırsatı ile bayağı uzun bir süre görüştük bugün.Saat 2:30 da dışarı çıktık saat akşamın 10:00 'u oldu daha yeni evin yolunu tutmuştuk.
-Dediğim gibi mahallemiz çok pis bir mahalle; iti, serserisi ,kapkaççısı, eroin bağımlısı,eşkiyası hepsi var.Mahallenin başındaydık korkmuyo değildim ama Doruk vardı yanımda.O güzel gözlerinde kaybolmuştum ki arkadan iki kişi Doruk'u ağzından kapattı,kollarından tuttu ve külüstür bir otomobilin içine attı.O korkuyla peşinden gitmeye çalıştım ama 2kişide beni tuttu o kadar çok korktumki korku bir karabasan gibi tüm vücuduma işledi..Kafamdan kaynar sular boşalmış gibi oldu..Bayılttılar beni en son hatırladığım şey bir otomobilde korkunç adamların yanında bayılmak üzere, can çırpınıyordum ve bayıldım...Otomobilin içinde Babamın alacaklısının kardeşi,aynı zamanda lise 1'den beri bana takılan ,etraftakiler tarafından eşkiya damgası yemiş olan ruh hastası Yaman vardı.Lisede sürekli benimle çıkmak istiyordu ama ben ona pas vermiyordum.Benim için tam 7 kere bileğini kesmişti psikopat ! En son onun pis,korkunç sesini duydum;''İntikam vakti geldi Sevgilim''.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-_Eşkiya_-
Random''Biz önceden çok mutluyduk.'' Ama şimdi zihnim yağmur yağdırmış bir bulut kadar boş.Hayatım çok değisti.O güzel sarı saçlarım bile artık simsiyah..''Neden mi ?'' O pislik eşkiyalar yüzünden!