Karar verdik ve Darth Vader'la konuşacaktık. Diyecektik ki "Bize iş ver" onun için aslında ona gitmemiz gerekmiyordu. Sırf onla konuşmak için gidiyorduk. "Darth Vader nerede olabilir?" Diye sordum. Tom" Hani filmde vardı ya! Kapsül gibi şeyin içine girip zırhını çıkarıyordu. Bence oradadır." Dedi. Oraya bakacaktık. Ama neresi olduğunu bilmiyorduk. Aramaya başladık ve bir kapı vardı. Kapının önünde kraliyet koruyucusu vardı. Zaten onlar ya Palpatine'nin ya da Darth Vader'ın kapısının önünde dururlardı. Chris "Hadi soralım" dedi. Sonra sesini kalınlaştırarak "Lord Vader içeride mi?" Dedi. Kraliyet koruyucusu "Sana ne lan!" Dedi. Chris "Düzgün konuş adam gibi soru sorduk hayvan gibi cevap verme!" Dedi. O sırada arkada üçümüz gülüyorduk. Kraliyet koruyucusu "Konuşursam ne yaparsın! Hadi işinize! Lord Vader'ın yanına giremezsiniz! Adam olun defolun!" Dedi. Tom "Yalnız önemli. Rica etsek bir dakikalık girsek?" Koruyucu " LAN şaka mısınız siz! Yürüyün gidin" dedi.
Chris sinirlenmişti. "Yüzünü bilmediğim güzel yüzlü kardeşim 1 dklık içeri girmemiz lazım." Koruyucu "Hayvan yüzlü kardeşim yürüyün gidin! Tamam mı?" Chris tam tabancasını çıkaracakken koruyucusu elindeki elektrikli sopa ile Chris'in sırtına sertçe vurdu. Chris yerde yatmıştı. Bizim de hiç yardım etmeye niyetimiz yoktu ona bakıp gülüyorduk. İçeriye girmek istiyorduk bunun bir yolunu bulacaktık. Şimdilik Chris'i kolunda kaldırıp götürdük. Bir plan yapmıştık. Onu uygulayacaktık. Ben koşarak Koruyucunun yanına geldim ve sanki nefes nefeseymiş gibi davrandım. "Palpatine'e Yoda saldırıyor" dedim. Saçmaydı ama dedim. "LAN Yoda'da savaşacak güç mü kaldı? Yaşlanmaktan çürümüştür" dedi Koruyucu. Bende " Varmış demek ki! Koş Palpatine ölecek yanında ki koruyucular öldü!" Dedim "Tamam geliyorum" dedi ve sanki onunla ilerler gibi yaptım. Yan koridordan Lucas'a ok işareti yaptım. Dördümüzde toplanınca kapının önüne geldik ve derin bir nefes alıp açtık. Lucas direkt "Hasss...s..." Dedi. Ordaydı. Maskesi açıktı. O kutu gibi şeyin içindeydi. Yüzü çürük yumurta gibiydi. Tom "lan ne hale gelmiş adam!" Dedi. Tabi bunları fısıldaşarak söylüyorduk.
Öksürerek. "Lord Vader. Size bir kaç soru sormak istiyoruz." Dedim.Darth Vader maskesini yerleştirdi. Kafasını yan çevirdi. Dinliyorum demek istedi galiba. Bizimkilere dönerek "İlk hangi soruyu sorayım?" Dedim. Tom "Sor işte birini" dedi. "Tamam başlıyorum o zaman" Diye yanıtladım. "Efendim çocuklarınızı merak etmiyor musunuz?" Diye sordum. Kafasının hareketinden birazcık sinirlendiği belliydi. Tom "Başka sor" dedi. Resmen canımıza susamıştık. Bize "Mal" deseler yeriydi. "Peki Efendim, Padme'yi öldürdüğünüz için pişman mısınız?" Dedim. Bu soru resmen yüzsüzlük olmuştu. Bir anda kendime "Lan soruları niye ben soruyorum" dedim. O sorudan sonra Darth Vader yumruğunu sıktı. Şimdi b... yemiştim. Ayağa kalktı. Avcunun açtı şimdi gerçekten b... yedim hafifçe elini sıktı ve benimde hafifçe nefesim gitmeye başladı. Ölmemeliydim. Tom beni tutuyordu. Git gide elini sıkıyordu. Tam komple sıkacakken Kraliyet koruyucusu geldi. "LORD VADER" Diye seslendi. Darth Vader elini bıraktı. Bende oda inleyecek kadar nefes verdim. Koruyucu "çıkın dışarı!!" Dedi. Hayatımı ona borçluydum. Koruyucu odadan çıkana kadar kapının önünde bekledik. O çıkınca minnettar olduğumu söyledim.
Koruyucu "Beni kandırdınız! Size girmeyin demiştim!!" Dedi. Haklıydı. Bizim beyinsizliğimizdi.
Bu bölümünde sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir 😊.
"GÜÇ SİZİNLE OLSUN"