10.bölüm

29 7 0
                                    

Rahatlamıştık ama gene de dikkatli olmalıydık. Aslında bir de Palpatine'le konuşsak fena olmazdı aradan Boba Fett'le de konuşsak süper olurdu. Chris "Darth Vader ne dedi sana?" Diye sordu. Bende işte konuşulanları bir bir anlattım. Lucas "Peki biz şimdi ne yapıcaz? İş alacaktık olmadı." Dedi. Keşke aptalca soru soracağımız yerine iş isteseydik. Tom "Bence boş verin. Zaten bize bir şey demiyorlar" dedi. Chris "E nereye kadar böyle boş boş gidicez" dedi. Bende ortaya bir fikir atma amaçlı "Bence tekrar Tatooine'e gidelim. Belki Luke'la filan tanışabiliriz kostümlerimizi saklarız işimiz bitince kostümleri tekrar giyer Ölüm Yıldızına geri döneriz" dedim. Onlarda beni onayladı. Şimdi gidip bir amiralden izin almalıydık. Amiral Motti oradaydı. Yanlış hatırlamıyorsam onu da Darth Vader boğuyordu.

Şimdi yanına gitmeliydik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi yanına gitmeliydik. "Amiral Motti, bizim bir gemiye ihtiyacımız var." Dedim. Amiral "Neden?" Diye yanıtladı. Bende çaresizce "Lord Vader'ın emiridir efendim" dedim ve gene aynı yalanı söyledim. Amiral ilk önce bize bir bakış attı sonrada "Geçin şu gemiye." Dedi. Bizde geçtik. Gemiyi bir shadow stormtrooper sürüyordu. Tatooine'e varınca "Geldik!" Deyince cebimden hafifçe bir çakı çıkarttım. Gemiyi yerleştirince ona yaklaştım ve hızlı bir şekilde çakıyı boğazına yerleştirdim. Hareket etmeye çalıştı ama beceremedi çünkü Lucas ve Chris kollarından tutmuştu. Hafif bir şekilde çakıyı boğazına sürttüm ve maskesinin altından yavaşça kanlar akmaya başladı. Hareket etme çabası kesilmişti. Tom nabızına baktı. Nabızının atmadığını söyleyince çakıyı boğazından çektim. Lucas kolundan, Chris bacaklarından tutarak onu gemiden çıkarttı. Gemiyi patlatacaktık. Çünkü sonra Gemiyi kaybedersek onu bulmakla uğraşamazdık. Telsizlerimiz vardı işimiz bitince zırhlarımızı tekrar giyer onlara haber verirdik bizi bir gemiyle alırlardı. Zırhlarımızı çıkarttık ve dümdüz ilerlemeye başladık. Sonra karşımıza Star Wars 7'de ki gibi bir pazar çıktı

 Sonra karşımıza Star Wars 7'de ki gibi bir pazar çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oraya doğru ilerledik. Kenarda çeşme gibi bir yer vardı oradan su içtik. Kafamı kaldırdığım da orada başka stormtrooperlar da vardı. Bizimkilere söyledim. Tom "Olm, yüzümüzü bilmiyorlar ki!" Niye dert ediyon?" Dedi. Ama stormtrooperlar buraya denetleme yapmaya gelirlerdi genellikle ya da bir kaçak varsa... Belkide Darth Vader bizim izinsiz gittiğimizi öğrenmişti. Stormtrooperlar sırayla gördükleri her kişiye sorular soruyorlardı. Ben ilerlemeliyiz demek amaçlı kafamı ileriye uzattım ve ters yöne doğru yürümeye başladık. Kafamı yan çevirdiğimde stormtrooperlardan biri telsizden bir bildirim veriyordu.
Koşun işareti yaptım ve koşmaya başladık. Pazardan çıkar çıkmaz havada TIE Fıghterlar uçuyordu. Koşarken önümüzü bir stormtrooper  kesti "Niye kaçıyorsunuz?"Dedi. Lucas "Ee biz koşu yapıyoruz" dedi. Stormtrooper "Ne koşusu be!?" Dedi. Gerçekten saçma bir cevap olmuştu. Tom "Afedersiniz neyi arıyordunuz?" Dedi. Stormtrooper "4 kaçak var onları arıyoruz ve sizde 4 kişisiniz." Dedi. Chris "Efendim bizim öyle şeylerle işimiz olmaz biz zaten anlamayız." Dedi. Stormtrooper telsize bir şeyler söyledi ve uzaklaştı. Şimdi b... yemiştik. Geri dönsek bile başka bir şekilde dönmeliydik. Lucas "Luke skywalker'ı bulalım Bence" dedi. Bende sinirle "Hala Luke diyo! Aranıyoruz farkında mısın?!" Dedim. Bu sefer kesin ölecektik. Peki bizim burada olacağımızı nasıl tahmin etmişlerdi? Şimdi aklıma geldi gemiyi patlatmayı unutmuştuk. Geminin konumu gözüküyordur mutlaka onlarda iz sürerek buraya gelmişti.

 Geminin konumu gözüküyordur mutlaka onlarda iz sürerek buraya gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evt bu bölümünde sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir 😊⭐️.

"GÜÇ SİZİNLE OLSUN"

STAR WARS OOPSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin